Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hadde samme problemet med min coupe,(den eine sida)da var det mikrobryter inni dørlåsen.Låg to brytere inni låskassen.

Var dette dyrt å fikse? Har samme problem på passasjersiden på min e36 cab. Autozentrum sier det er mikrobryteren som må skiftes. For litt over 1 måned siden hadde jeg bilen inne (hos Autozentrum). hvor de byttet motor og mekanisme til el.vindu. Burde de da også ha sett på mikrobryteren, eller er den helt uavhengig av det andre som ble byttet?

Grunnen til at jeg spør er at jeg i utgangspunktet ikke var innstilt på å måtte betale for det, siden bilen "nettopp" var inne hos dem. Noen formeninger?

Eg skifta dei sjøl,så vet ikkje ka det kan koste,men bryteren koster sikkert rundt 400 +/-. (husker ikkje,er ei stund siden :lol: )

mikrobryteren har jo en sammenheng med motor på en måte.Men sitter jo i låskassen. så om det burde vert sett på samtidigt. Ja, kansje.Det er vel ikkje eg den rette til å uttale meg om.(bare hobbyskruing på meg) :? Du kan jo alltids prøve å klage,skader jo ikkje det!

mikrobryterne koster ca 250,- stk. på brages bil (bmw i ålesund)

det ser jo ut som en hel dagsjobb å få ut den låsekassa. det blir ikke før over helga vertfall :?

• 4 weeks later...
Skrevet

Hopper på denne jeg, men jeg har en litt annen vri på problemet mitt.

Problemet er på passasjersiden.

Som mange andre har erfart gikk ikke vinduet ned.

Sjekket alle sikringer og smurte dørlåsen godt flere ganger.

Men ikke faen.

Skulle smøre litt ekstra godt i dag, og da jeg presset låsen inn og dro i håndtaket for å få den ut igjen gikk ruten ned.

Gjorde dette flere ganger, og det funket hver gang.

Lukket døren og vinduet gikk opp, men når jeg skulle åpne den igjen skjedde ingen ting.

Så den registrer at døren går igjen, men ikke at den går opp.

Funker kun når jeg presser inn låsen selv...noen som vet hvorfor?

Skrevet

kjørte meg ned i et parkeringshus for å sjekke. men virker ikke uansett med meg. har vert og fått koblingskjema på brages bil. men har ikke fått all nødvendig info. som hvor jordingspunktene er og slik. det tok litt tid å få skjema der, så om noen vet hvor jeg kan finne slik på nettet, eller om noen har tillgang til bmw led.nett og kan hjelpe meg hadde det vert kjempe greier.

Skrevet

Jeg har litt slike problemer når det er is ute, dvs at vinduet går ned men opp igjen før jeg får lukket døren..

Noen som har bilde av hvor denne bryteren ligger? jeg har nemlig letet etter den :?

Er 3 :?: plastpropper under døren, er en av de en føler gjerne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...