ignition Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Har planer om å kjøpe senkesett til min e34. Har fått et tilbud på 6 700 for Bilstein sprint dempere og H&R fjører hos auto trio. Noen som har erfaringer med disse fjærene? Eller noen andre å anbefale? Skal ikke koste så alt for mye heller...
hagenisse Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 Jeg har den kombinasjonen på E36. Gode greier. Sikkert topp på E34 også.
ignition Posted January 11, 2007 Author Posted January 11, 2007 Problemet er et jeg vart tilbydt 35/10 senking, noe som jeg ikke tror kommer til å se bra ut. Frykter det blir for stor forskjell... Noen som har det? bilder?
hagenisse Posted January 11, 2007 Posted January 11, 2007 For stor forskjell foran og bak? Den må senkes mer foran skal det se bra ut. 35/10 var ikke all verden, men for en bruksbil er det nok en grei senking.
ignition Posted January 12, 2007 Author Posted January 12, 2007 Når den blir så høg bake er jeg redd for den skal bli for lav fremme. Den blir da ekstra lav frem om fremhjulene, og jeg vil ikke senke så mye at jeg må være forsiktig med hvor jeg kjører hele tiden..
Berre83 Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Kjøpte eibach senke fjører til min bil, senker 40 mm. Betalte rett over 3000 kr for di, men det er god kvalitet og kan absolutt anbefales. Har ikke hatt problemer med at bilen tar nerpå. Men er ikke noe greit å få noen jekk under den foran....
Recommended Posts