Jump to content

Recommended Posts

Posted

jeg har feil på sentrallåsen den funker av og til når jeg skal låse på fører døren, men den funker fint på passasjer siden.

Noen forslag på hva som er feil?

noen som vet hvor relet til sent.lås ligger?

har også hørt at en mulighet er i fører døren at det kan være lednings brudd. noen meninger om det?

Posted

Er ikke rele på disse bilene.

Ligger egen driver i hver dør.

Forklar litt nærmere hva som skjer når du vrir om nøkkel i førerdør....

Hvilke dører funker?

Hvilke dører funker/hva skjer når du vrir om nøkkel i pass.dør?

Posted

alle dørene og bagasjelokket bensinlokket fungerer når man låser fra passasjerdøra. men når e ska lås fra førersiden låses bare den døra. ingen ting annet.

når jeg låser med defa alarmen låses kun fører døren, men den låste alt i dag tidlig en gang men ikke mer, underlige greier.

Posted

Høres ut som sentrallåsdriveren i førerdøren er ferdig....

Kan også være microbryteren.

Ta av dørtrekket og plastbeskyttelsen (pass på at du får den helt tett rundt kanten når du setter på igjen),stikk hodet "inn" i døren...da ser du microbryteren på toppen eller siden av låssylinderen.

Sett i nøkkel å vri...hør om du hører at det klikker i bryteren...hvis du har et multimeter så kan du ta av kontakten og pipe gjennom bryteren...det er det beste,da er du 100% sikker på at den funker.

Hvis den funker så er det 99% sikkert at det er driveren.

Du kan ta av fotstøtten ved pedalene,finne ledningene som kommer fra driveren og pipe/sjekke gjennomgangen i a-stolpe for kabelbrudd.

Lykke til...