Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sentrallås på bilen, en E36. Når jeg prøver nøkkelen i høyredøra eller låsen til bagasjerommet får jeg ikke vridd om. Det er helt umulig. De er ikke fryst eller rusta eller noe sånt. Jeg kjenner at det er nøkkelen som ikke passer der.

Kan aldri tenke meg at de noen gang har blitt skiftet ut. De blir jo sjeldent brukt, så de bør leve mye lenger enn bilen for å sidet sånn...

Skrevet

Hvilken årsmodell er det...?

Har du alle nøkklene bilen ble levert med?

Er 3 eller 4 avhenging av årsmodell hvis jeg ikke husker helt feil...

Kan hende du bruker "valet parking" nøkkelen...den funker kun i førerdør og tenning....

Skrevet

samm her! men tror nok at det er låsen i førerdøren som er byttet hos meg i vertfall! men jæævli tungvint!

Skrevet
Hvilken årsmodell er det...?

Har du alle nøkklene bilen ble levert med?

Er 3 eller 4 avhenging av årsmodell hvis jeg ikke husker helt feil...

Kan hende du bruker "valet parking" nøkkelen...den funker kun i førerdør og tenning....

91 mod. Fikk med to nøkler, begge virker kun i førerdøra...

Skrevet

Funker de i tenningen også eller kun i førerdør...?

Funker de kun i døren,så har det vært byttet låssylinder...

Hvis de funker i dør og tenning så har du ant.vis vært uheldig å fått 2 stk. av samme "feil" nøkkel....

Skrevet
Det er sentrallås på bilen, en E36. Når jeg prøver nøkkelen i høyredøra eller låsen til bagasjerommet får jeg ikke vridd om. Det er helt umulig. De er ikke fryst eller rusta eller noe sånt. Jeg kjenner at det er nøkkelen som ikke passer der.

Kan aldri tenke meg at de noen gang har blitt skiftet ut. De blir jo sjeldent brukt, så de bør leve mye lenger enn bilen for å sidet sånn...

Jeg opplevde det samme for ikke så lenge siden. Nøkkelen virket ikke på passasjer siden, eller i bagasjen. Smurte opp låsene med alle mulige stoffer, men fikk ikke låst opp. Hentet reservenøkkelen til bilen, og sammenlignet nøklene. Problemet var rett og slett at nøkkelen hadde blitt så mye slitt at den ikke lenger ville åpne låsene. Prøvde reserve nøkkelen i låsene, og de gikk rundt på første forsøk.

Skrevet

Til min E34 fulgte det med 4 nøkler 2 som går i alle låser, 1 service/verkstednøkkel som bare går i førerdør og tenningslås og en plastiknøkkel som jeg aldri har prøvd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...