Riefarn Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Siden bilen står inne for vinteren, tenkte jeg jeg skulle gjøre diverse småting med den... tok ut ene coilen for å sjekke hvilke type plugger som sitter i, men en vanlig pluggnøkkel går jo ikke nedi så jeg får løsnet pluggen... hva må gjøres?
Dirty Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 følger med i verktøyskrinet bak i trunken vis du har org verktøy der
Øyvind L. Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Eller stikk innom Biltema og kjøp en ny. Det gjorde jeg. Kostet bare noen få kr. Virker som bare det..
tobben! Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Husk å ikke la coilene ligge lenge vannrett. De skal vel helst holdes eller settes loddrett.
Ole@Automote Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Husk å ikke la coilene ligge lenge vannrett. De skal vel helst holdes eller settes loddrett. Jaha?? forklar Har en del nye coiler liggende og det står ingen ting på esken att de skal lagres med en bestemt side opp eller ned Må passe seg for grønne overledninger også
tobben! Skrevet Januar 11, 2007 Skrevet Januar 11, 2007 Husk å ikke la coilene ligge lenge vannrett. De skal vel helst holdes eller settes loddrett. Jaha?? forklar Har en del nye coiler liggende og det står ingen ting på esken att de skal lagres med en bestemt side opp eller ned Må passe seg for grønne overledninger også Har ikke peiling på hvorfor, fikk bare vite det av en på Strandveien auto. Kanskje noen andre har en god forklaring på det?
Riefarn Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Skrevet Januar 11, 2007 følger med i verktøyskrinet bak i trunken vis du har org verktøy der når du sier det, så stemmer det det ja hehe... tenkte ikke helt over det gitt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå