sindre Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Fikk igjen bil fra EU kontroll idag, ble endel. 2. Parkbrems for dårlig bremsevirkning 1. Parklys - defekter- venstre foran 1. Skiltlys - defekter- begge bak 2. Slakk i lengearm/ nedre ledd - Venstre foran 2. Farlig rust/v fjærfeste/øvre - venstre bak 2. Defekt gjenger for hjulbolt/1 bolt - Venstre foran. Rusten tippet de ville koste ca 1500 kr for der kunne de sveise på litt for å forsterke fjærskåla eller hva man skal kalle det. Alt i alt tippet de at det kom til å koste ca 5-6000 kr. Frister ikke å bruke så mye penger på touringen, så vurderer å selge bilen i deler eller som rep objekt jo mindre noen har noen bra råd som kan redde bilen min. Er det egentlig noe særlig marked for deler til e30 touring 320? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 jeg er intresert i touringdeler vettu hvordan er interiøret i den? har du en strøken rollo? men uansett så LØNNER det seg å fikse den!! de ligger jo på en 15-20 000 listepris vel? ikke noe stress å fikse de feila der da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Tror nok det er lettere å da evt selge den komplett.. Med mindre du vil demontere motor og det meste, for så å ha det liggende til salg lenge å sende rundt i landet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 nei, de feila der er jo tross alt ikke det værste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Sunde Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Småtterier. På min nye E36 så var det 10 2'er feil + noen 1'er feil Er bare å fikse syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Får vel ta en kikk på om jeg klarer å gjøre noe av det selv, hvis ikke er jeg litt usikker på hva jeg gjør med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Det der er jo bare bagateller Lysa fikser du jo enkelt selv =) rust sveising og få gjenget opp denn bolten + slakk i styreledda kann du jo bare få ordnet på en skole der de har kjøretøy linje =) har alldri hatt bilen minn på en sånn plass menne når du snakker om å selge den i deler kann du jo bare la noen skolegutter ta jobben blir billig og da =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 gikk ikke å gjenge opp den opp med den bolten, den var for ødelagt. Men lys og muligens parkbrems skal jeg klare selv. Kanksje jeg skal stikke innom og høre på en mekke linje om resten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Ikke noe problem det der da. Får mere igjen om du eugodkjenner den og selger hele bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 ville nå absolutt fått rettet de feila, bortsett fra rusta så var det jo bare bagateller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrem Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Denn rusta der er jo ikke akkuratt så mye å snakke om heller da =) Fix bilen og selg denn hel da kann du få litt penger ijenn for den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 null stress... kjøp ny sånn som bolten skal skrus i.. husker ikke hva delen heter.. om det er hele festet eller hva.. men koster ikke allverden i forrhold til det det vil koste deg å gjøre alt på verksted eller noe... gjør alt selv eller spør noen lokale rånere de er nok hjelpsomme mot noe pils og kebaber hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Det er hjulager som bolten blir skrudd fast i, på e30. Fikk samma feilen. Veldig billig hjulager på koed 300kr?, 1200kr i norge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bn28634 Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Skal jo ikke få feil på slakk i lenkearm. Det er jo en del av stabstaget under, og det er det ikke påbudt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Hørtes ikke ut som den man skal skru inn boltene var så dyr, men han sa det tok lang tid. Det med lenkearmen var en foring eller noe sa han, vet ikke mer enn det. De klarte foresten ikke å se at speedometeret ikke er i form. Når man gir på går speedometeret til 0 men hvis man slipper gassen viser det hvor fort man kjører. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå