runsyv Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Etter å ha søkt en stund etter ny bil, ble det endelig treff, dette blir min første BMW, bilen virket utrolig behagelig å fin å kjøre, gleder meg til jeg får den på mandag, PS må ha noen nye felger på den hva syns Dere passer? http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=9126663 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Gratulerer. Så ut som en fin e46 det der "fleker", mener du der felger? Jeg ville kanskje valgt noen kurrante 18-19" med 30-40mm senking. www.gsbildeler.no har en del fine felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 grattis med nytt glis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TJ Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Grattis med ny bil ja! Du får ta turen innom ulike nettsteder og se på felger, så finner du garantert noe som faller i smak. Ta f.eks turen innom www.felgimport.no, har mye fint der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E46Hazey Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 BBS blir aldri feil på en E46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Henger meg på E46Hazey + at jeg synes Alpina ikke akkurat er stygt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Grattis! Den ser veldig fin ut. Jeg må også si at jeg synes felger med BMW-look ala nye M5 felgene med litt størrelse på er veldig fint på E46 også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsyv Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Er det noe spes, jeg må være oppmerksom på med denne bilen?, har kjørt Alfa endel år, og er blitt lei av verksted besøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Rust! Disse bilene sammen med e39 har hatt en del problemer med rust. Men det er det 6 års garanti på. Ikke for å skremme deg, men det burde sjekkes nøye. Ser at denne (i følge annonsen) er førstegangsreg i sept 01 og da har du 9 mndr på deg Les bl.a. disse trådene: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... t=rust+e46 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... t=rust+e46 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... t=rust+e46 Vi har hatt 3 biler i familien som har fått byttet diverse karosserideler. Ellers har jeg hatt min 01 bensinutgave riktignok i litt over 1 år og har ikke hatt andre problemer med den. Knall bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsyv Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2007 Rust fikk jeg en kompis til å sjekke, er vel panser og bakluke som er de mest utsatte stedene, men denne bilen er importert fra belgia, men regner med at rustgarantier er like gjeldene på importbiler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Gratulerer. Pen E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Grattis med ny bil Den så jo ganske strøken ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Grattis med fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Gratulerer med pen bil Jeg tror BBS RS-Gt vil passe ganske bra på din bil. Rust fikk jeg en kompis til å sjekke, er vel panser og bakluke som er de mest utsatte stedene, men denne bilen er importert fra belgia, men regner med at rustgarantier er like gjeldene på importbiler?? Du bør sjekke dørene, kan forekomme der også. Min bil er import bil og jeg fikk byttet panser på garantien, så du skulle ikke fått noen problemer med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Gratulerer med ny bil. Meget lekker touring som må bli tatt godt vare på. Som nevnt tidligere er BBS- og Alpina felger flott på E46. Men hvis du skal holde bilen like orginal som den er i annonsen ville jeg ha satt på disse felgene: E46 M3 CSL replika Felgpakker kan kjøpes forholdsvis rimelig fra BMW Bodystyling, men akkurat nå er GBP relativt sterk, og ett pund koster 12,848nok. Men fortsatt vil felgpakke 18" ligge ca 7000 + frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå