Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Gratulerer med ny bil M3 felger er jo ikke så gale da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Innovation Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Gratulerer med en flott bil! Du kan glede deg til hver eneste kjøretur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Gratulerer med bil av rett merke dra innom en Bmw merkeforhandler og sjekk ang.rust(ruster innenfra). Hvis du ikke er medlem så meld deg inn i Bmwklubben.Klubb for Bmw entusiaster! www.bmwccn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsyv Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 hei, er det bare å stikke innom en BMW forhandler så sjekker de den for rust?, er dette gratis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Det koster deg ingenting Bare å stikke innom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Gratulerer med pen touring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
runsyv Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 med min herlige 320d touring, er jeg i himmelen, makan til kjørekomfort har jeg aldri opplevd, plenty med power og sportseter som er som en drøm å sitte i. savner ikke min gamle alfa romeo ett sekund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå