icc Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Har lagt en god plan for å demontere toppen... men så slo det meg da jeg sto med tappeskruen til radiatoren mellom fingra at jeg ikke har noe å tappe kjølevæska i... ikke noe som passer under biln hvertfall Så jeg har planer om å tre en del søppelsekker inni hverandre også tappe alle kjølevæska i den innerste sekken... Tror dere at dette vil gå bra? eller løser kjølevæska opp plasten?
jensemann23 Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 hmm, tror det går bra. Men hva med en 10liters kanne som du bare skjærer ut siden av og legger under?
D.Toft Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 tapp rett i grusen eller i asfalten, det gjorde eg i fellesgarasjen
jensemann23 Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 greia å ta vare på kjølevæsken og bruke den igjen da...
E36Cab1 Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 greia å ta vare på kjølevæsken og bruke den igjen da... Tja,viss den er brukandes så...kjølevæska skal jo uansett byttes etter visse tidsintervaller uansett da den forringes med årenes løp. Viss den er gammel,misfarget og med dårlig frysepunkt(måles) ville eg ha skifta den når du først har tappa den av Skru av lokket til ekspansjonstanken/radiatoren så renn den fortare ut.Men skjær av en kanne og bruk dette,er mykje enklare å enn å bale med boss-sekker,fort mykje søl.
Bjørn 320 Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 tapp rett i grusen eller i asfalten, det gjorde eg i fellesgarasjen Skam seg
rams Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Det er ikke så vanskelig å lese innholdsdeklarasjonen og forstå at kjølevæske skal leveres til destruksjon (og ingen andre steder)
E36Cab1 Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Ikkje rart klimaet er sånn det er nå viss alle lar det meste gå "i sluket"...
BoSJo Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 Kjølevæsken skal helst skjiftes efter 2 år for optimal ytelse. Tøm gjerne hele systemet med en kompressor, men gjør det forsiktigt Og ja, du bare må få det tappet i en bøtta og levere det.......er absolutt ikke noe bra å få det gift i vores drikkevann.
icc Skrevet Januar 12, 2007 Forfatter Skrevet Januar 12, 2007 var en grei sak.. tok ut nederste slangen i radiatoren men kom ikke så mye ut.. regner med resten ligger i systemet enda. hehe.. slapp av, skal nok lever det inn ja^^ Den var så stygg og missfarga, vil ikke ha den i sneen utfor huset.
BoSJo Skrevet Januar 12, 2007 Skrevet Januar 12, 2007 He he, er avslappet jeg Ville nok vere greit å tømme hele anlegget hvis den er misfarget http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/d ... Section=09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå