Gjest teamstellander Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 bare legg ut dm bildan du har. kan selges i deler. motor er perfekt for e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Her er bilder: Litt å gjøre ser det nok ut til at det er, men dette fikser vel en entusiast? (Bildene er snart ett år gamle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34 power Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Blei solgt ein i haugesund nyligt te sammigun her på forumet,19000,den va jo ny i forhold til denna,med skilter,dagligt bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Ja, jeg mener også at denne er for dyr egentlig. Jeg kjøpte jo min 745 for 20 000kr nå i sommer, og den er ganske pen i lakken og var sammensatt og alt. Eneste jeg trengte og gjøre var å fikse falskluft og strekke nye kabler til bensinpumpe + at spedometer og kjørecomputer ikke funker (er printbordet bakpå speedometeret som sørger for speedo/kjørecomputer feil) Kosta meg ikke ei krone å fikse, og har hatt bilen på prøveskilter i ettertid hvor den rett og slett var nydelig å kjøre! (forrige eier har fått på den nye bremseskiver og klosser på alle fire hjul, nye foringer fremme, ny frontrute, nytt gulv, nye kanaler og trolig nye forskjermer før jeg kjøpte bilen) Sier jo sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 er åpen for bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 For å si det sånn.. Jeg tror du tjener mer på å selge den i deler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest teamstellander Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 ny pris 12000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 26, 2007 Share Skrevet Januar 26, 2007 Herregud, hvorfor skriver du det ikke som det er isteden for å komme med fult av svada? Tror du virkelig folk vil kjøpe bil av deg når du bare driver å bløffer. Litt småfix, overflaterust og strøkent skinninteriør. Bilen er jo et vrak!! Tillitt er viktig når man skal selge bil. Plukk ut motoren og selg den. Kast resten av vogna på dynga der den hører hjemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Utrolig att jeg ikke ble svindlet da jeg kjøpte denne usett i fra tromsø. Bilen ble levert på som lovet på hurtigruten.. Mulig den sto i veien eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian V Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Satan for et VRAK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Anbefaler folk å være oppdatert før dere handler med denne karen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=4 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Tomta bilen står på har vært avbildet i åndenes makt etter at denne tråden var oppe som samtale emne. Det var visst ei gammel dame som bodde i dette huset, som døde og senere begynt å spøke i et annet hus på laksvatn ifølge åndenes makt. Jeg husker riktignok at det var ei gammel dame i døra et lite øyeblikk for å hilse på oss da vi var og kikket på bilen, ingen andre tilstede og bilen var ulåst.. Jeg syns historien kring disse folkene begynner å bli litt VEL merkelig jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 byr 3000 for komplett motor m. led nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg