Gå til innhold

bmw 745 turbo 86 selges

Gjest teamstellander
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, jeg mener også at denne er for dyr egentlig.

Jeg kjøpte jo min 745 for 20 000kr nå i sommer, og den er ganske pen i lakken og var sammensatt og alt.

Eneste jeg trengte og gjøre var å fikse falskluft og strekke nye kabler til bensinpumpe + at spedometer og kjørecomputer ikke funker (er printbordet bakpå speedometeret som sørger for speedo/kjørecomputer feil)

Kosta meg ikke ei krone å fikse, og har hatt bilen på prøveskilter i ettertid hvor den rett og slett var nydelig å kjøre!

(forrige eier har fått på den nye bremseskiver og klosser på alle fire hjul, nye foringer fremme, ny frontrute, nytt gulv, nye kanaler og trolig nye forskjermer før jeg kjøpte bilen)

Sier jo sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, hvorfor skriver du det ikke som det er isteden for å komme med fult av svada? Tror du virkelig folk vil kjøpe bil av deg når du bare driver å bløffer. Litt småfix, overflaterust og strøkent skinninteriør. Bilen er jo et vrak!! Tillitt er viktig når man skal selge bil.

Plukk ut motoren og selg den. Kast resten av vogna på dynga der den hører hjemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...

Tomta bilen står på har vært avbildet i åndenes makt etter at denne tråden var oppe som samtale emne.

Det var visst ei gammel dame som bodde i dette huset, som døde og senere begynt å spøke i et annet hus på laksvatn ifølge åndenes makt.

Jeg husker riktignok at det var ei gammel dame i døra et lite øyeblikk for å hilse på oss da vi var og kikket på bilen, ingen andre tilstede og bilen var ulåst..

Jeg syns historien kring disse folkene begynner å bli litt VEL merkelig jeg.. :oo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...