Mr.T Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Hallo! Holder på å kjøpe min første bil å mellom ett vanskelig valg mellom e30 å e36 ble det e36 coupe. Kikker på biler mellom 93 og 95 og ser det at det er noen ganger lyst interiør med svart og lyst dashboard(ikke helt sikker hvordan det skrives) Viss dere skjønne hva jeg mener? Er det mye jobb å skifte ut til svart skinn og mulig å skifte det lyse dashboarde til helt svart? Eller er det både lettere å billigere å kjøpe en coupe med helt svart dashboard og skinn interiør siden det er for mye jobb og er ikke værd slitet? Har noen av dere gjort dette før? Takker på forhånd om noen er så snille å svarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 kan få kjøpe et interiør av meg lyst vader m3. lett å skifte. dette kan brukes både ilag med svart og svart/grått dash. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 Men har ikke bil enda men vurderer å kjøpe en med lyst stoff for jeg vill bytte alt til helt sort dashboard med sort skinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Men har ikke bil enda men vurderer å kjøpe en med lyst stoff for jeg vill bytte alt til helt sort dashboard med sort skinn. Hvorfor er du interessert i en med lyst stoff hvis du skal bytte alt til sort? Er det det at du vil ha lyst stoff i komb med svart skinn og sort dasj? Med mindre det er en spesiell bil du har i kikkerten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 hehe nei bare fant en 320coupe med liten km stand å drømte litt om å få til svart interiør til den for det er det jeg er på utkikk etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 blir det lyse interiøret stelt godt med, så vil jeg påstå at det er finere enn det svarte interiøret. svart er jo noe alle har. bedre å ha en bil med litt stil over. og lyst skinn er classy:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei. Ser du skriver at du har sett deg ut en bil med lav km.stand, og det er jo vel og bra, men ikke se deg blind på det. Jeg lette lenge etter riktig bil med riktig km.stand, men endte opp med en med 250K på klokka og er storfornøyd. Sekseren som står i e36 går langt hvis den blir behandlet riktig, og kan slites ut fort hvis den blir behandlet feil. Finner du en bil med riktig interiør i dine øyne så bry deg heller om servicehistorikk, hvem som har eid den osv. heller enn km.stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 men hvor langt går en 320 93 mod da for eksempel? Er det sant at en 318 går like bra som en 320? Vet det ikke finnes et eksakt svar men hadd vært greit å vite litt i ca. området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg er absolutt ingen ekspert på området, men det er helt sikkert at sekseren som står i disse bilene er slitesterke, og med riktig behandling sikkert kan gå både 350 og 400000. Det er da selvfølgelig alfa omega at servicer er fulgt opp og bilen er blitt behandlet pent. En ting jeg vet med sikkerhet er at 318 ikke går like bra som 320, men en 318 is er vel noe i samme gata. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Et at de viktigste punktene 320 vs 318 er jo lyden! Prøv begge deler og se hva du liker Har et hett tips til hva du kommer til å velge ut ifra lyd Det eneste jeg har merket meg er at endel M50 må bytte toppen på ca 250', toppen på min ble forøvrig bytta på 215' av forrigje eier som en sammenlikning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hva synes dere om for eks denne da? http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1355395#bilder Er det ett godt kjøp? eller bør jeg vente til sommeren å kjøpe bil? Enkelte sier det er smartest å kjøpe da for det er mest konnkuranse og prisene blir presset ned. Er dette sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Så fin ut den! Lite informativ annonse da men. Få pumpa ut litt info fra eieren om tidligere eiere, servicehefte, få et inntrykk av hvordan den er behandlet osv. Bilen så pen ut, men det trenger ikke alltid være beskrivende for den tekniske standen. Prisen var heller ikke ille, men har sett denne bilen til salgs hvertfall noen uker, så det er ikke utenkelig at du får den ned i 50000,-. Bilen så fin ut den, ok km.stand også! ps: Bor du i nærheten så er det jo såklart det beste å svinge innom å se/prøve da, men har du ikke muligheten til det så sett deg opp en liste med ting du skal spørre om i telefonen og grav skikkelig før du tar en evt. reise. Å svarer han/hun deg ikke skikkelig, så driter du bare i hele greia! Prisnivået har jeg personlig lite inntrykk av at svinger noe betydelig med årstiden. Det er ikke noe jeg personlig vektlegger ved bilkjøp i alle fall. Her er det sikkert noen som har andre meninger, men klarer du å vente til sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hva synes dere om for eks denne da?http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1355395#bilder Er det ett godt kjøp? eller bør jeg vente til sommeren å kjøpe bil? Enkelte sier det er smartest å kjøpe da for det er mest konnkuranse og prisene blir presset ned. Er dette sant? Det er kjøpers marked, det har det vært lenge og det vil det fortsette med. Kjøp bmw nå og få gleden av rwd i vinter:) så jo grei ut den du linket til, sett bort fra regnskogen. Litt dårlig med utstyr som du aldri bruker men kjekt med gadgets` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.T Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 hehe regnskogen Tenkt å fjerne den da. Er ikke 18 før juni jeg men vill ha en prosjekt bil slik at jeg har noe å bygge på fram til sommeren. Kjedlig nok å bare vente på å bli 18 fra før av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå