bambusa Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 noen som har erfaringer med det? min lekker en eller annen plass men vet ikke, over natten så må jeg fylle på. når jeg kjører virker det som om den ikke lekker så mye, må ikke fylle på så ofte. tappe pluggen lekker den ikke fra, radiator slangene er ok, skiftet klemmer.
tobben! Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Har du sjekka inni bilen da? Min lekker fra varmeregisteret så noe kommer inn under matta på førersia.
Toro Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 sett den ute i snøen. så ser du om det kommer noen flekker i snøen eller ikke...
bambusa Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Skrevet Januar 13, 2007 har satt den ute i snøen nå skal se etter nå når jeg skal ut igen. må vel kjøre han opp på bukk for og undersøke. tror ikke det er varmeapperat registret for han er tørr og fin inni bilen.
ropa Skrevet Januar 13, 2007 Skrevet Januar 13, 2007 Les detta http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=33695&highlight= Har fixa detta problemet selv..
Berre83 Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Hadde samme problem på min, den lakk bare av og til og ikke mye av gangen. Kjørte trykk på hele systemet. Viste seg at det lakk i fra pakkninga inne ved vannpumpa. Kjøpte hele pakknings settet til 550kr og bytta alle sammen. Har vært helt fint siden da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå