Søreng Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 Hey, skal bestille meg eksoslist eller diffuser eller hva det heter til orginal bakfanger på E36, ser det er litt forskjellige navn på det. Ser på koed at de har to forskjellige typer av denne insatsen, en "med træk" og en "uten træk" og lurer på hva forskjellen på disse to er? Denne er MED træk! Denne er UTEN træk! Noen som kan forklare meg forskjellen på disse
fre Posted January 13, 2007 Posted January 13, 2007 Hey, skal bestille meg eksoslist eller diffuser eller hva det heter til orginal bakfanger på E36, ser det er litt forskjellige navn på det.Ser på koed at de har to forskjellige typer av denne insatsen, en "med træk" og en "uten træk" og lurer på hva forskjellen på disse to er? Denne er MED træk! Denne er UTEN træk! Noen som kan forklare meg forskjellen på disse hehe.. træk er TILHENGER så om du har hengerfeste, skal du ha den med træk
Søreng Posted January 14, 2007 Author Posted January 14, 2007 haha, ah... da skal jeg nok ha uten træk Kanskje du kan svare på ca hvor mye denne koster å sende til stavanger i norge. Du jobber på koed hvis jeg husker rett?
Kjetil 323i E36 Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Frakten står når du legger varen i handlekurven. På den komplette prisen må du legge til 25% mva + ca 250 kr i andre utgifter som kommer til (tollgebyr + utleggsgebyr til TNT).
Søreng Posted January 14, 2007 Author Posted January 14, 2007 så 965 * 1,25 + 250 = 1456kr ? Da er det jo nesten like billig å bestille fra noen i norge.. Finner jo priser som er billigere enn dette i norge!
Kjetil 323i E36 Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Ja ca slik. Du må også da hensyn til at 1DKK er mer enn 1NOK, så prisen blir nok enda litt høyere. Her er tips da. Kommer seg vel på litt over 1000 kr inkl frakt, moms og tollgebyr. Kjøpte selv fra samme selger. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E36- ... enameZWDVW
Søreng Posted January 14, 2007 Author Posted January 14, 2007 Ok, takk for tipset, men tror jeg skal bestille fra capri zone tuning her i rogaland for det er ikke så langt vekke så jeg kan hente den der og gå tilbake dersom noe skulle være feil Koster 1399 der så det er den billigste plassen jeg har funnet også!
-Anders- Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 husk å bestill den med plass for dobbel eksos da
Søreng Posted January 14, 2007 Author Posted January 14, 2007 hehe, jepp... har snakket med de, skal nok inn å prøvemontere på onsdag muligens
Recommended Posts