Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

fikk litt bakoversveis nå nettopp. Skulle ut å kjøre, setter i nøkkelen og "tikk"tikk"tikk"tikk"... Lys og alt bare flashet og ingenting skjedde. Noen som har peil på hva som kan ha skjedd ?

Glemte nøklene inne i tenningen i går, etter at jeg hadde vært ut å kjørt. De hadde da stått i tenningen i hele natt, uten at tenningen var skrudd på..

Noen som har en ide hva jeg skal gjøre?

Mvh

Ivan Søreide

Posted

Takker for svar gutter (jenter), synes det bare er så rart når den funket fint i går.. Kjerra har bare gått 40.000.. Men, skal stikke ut å se hva jeg kan få til..

Posted

Opplevde det samme noen dager etter jeg kjøpte min bil. Skulle kjøre av en ferje og der sto jeg :) Hadde brukt restvarmen først i 15 min før ferja og så 15 min på ferja. I tillegg til å høre på musikk var det nok til at jeg gikk tom. Har en 523iA jeg også. Er det forresten mulig å kjøpe batteri med større kapasitet slik at jeg kan bruke Webastoen litt mer?

Posted
Opplevde det samme noen dager etter jeg kjøpte min bil. Skulle kjøre av en ferje og der sto jeg :) Hadde brukt restvarmen først i 15 min før ferja og så 15 min på ferja. I tillegg til å høre på musikk var det nok til at jeg gikk tom. Har en 523iA jeg også. Er det forresten mulig å kjøpe batteri med større kapasitet slik at jeg kan bruke Webastoen litt mer?

Du får kjøpt batterier med større kapasitet ja, men om dette gjør at du kan bruke veldig mye mer strøm til slike ting er jeg mer usikker på. Tror vel forskjellen bare vil bli marginal...

Posted

Noen som har en slik bil fra den tiden med noen gode råd? Må jeg rett og slett skaffe meg et slikt startbatteri som kan kjøpes hos biltema?