Tore Diesel Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Har fått ett tilbud om å kjøpe en komplett kasse med 2X12" Audiobahn, til 2400,- (Ikke at jeg har bruk for det, men det var neonlys i kassa) Har egentlig lite peiling på om kassa er verdt prisen, men kroppen sa at den hadde en "nypris" på ca 3500,- (Denne har stått til utsilling) Har desverre ikke noen betegnelse på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 13, 2007 Share Skrevet Januar 13, 2007 Tja.. det er jo 30% rabatt. Det er jo ikke sååå mye. At det er noe en må kjøpe bare for å kjøpe vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2007 Thanks for svar! Da vet jeg det Hvordan er lyden på Audiobahn kontra andre merker, synes du? Dårlige greier, eller brukbart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Vil si det er litt under middels med lyd. Mere laget for bling/show. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå