Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

THE_WOLF: Jeg bare lurer på, hvorfor skal du selge den når du er ferdig med bilen? Vet du ikke gidder diskutere dette, men folk burde som sagt få vite hva de får :)

Skrevet

liten offtopic til en i 1 side, du trenger IKKE å ha lyktespylere på xenon. jeg hadde s2000 som har orginalt xenon og hørte på BT ang dette her. siden jeg skulle lakkere å modifisere fronten. da spilte det ikke noen rolle om jeg fjerna lyktespylerene.

Skrevet

lyktespylere er ikke påbudt her til lands, men sånn auto matisk justering av lysa er påbudt med xenon. for er ikke bare bare å bli blena av noen med det...

Skrevet
THE_WOLF: Jeg bare lurer på, hvorfor skal du selge den når du er ferdig med bilen? Vet du ikke gidder diskutere dette, men folk burde som sagt få vite hva de får :)

Jeg har ikke bygd bilen selv,har kjøpt den sånn.

Skrevet

Du må nok rekne med en del spørsmål når det er snakk om en så spesiel bil, og som ikkje er godkjent. Tror ikke det er noen som er ute etter å sverte hverken deg eller bilen. Folk vil gjerne forsikre seg om at de ikke havner i trøbbel med f.eks. bt.

Skrevet

det er greit det,men det er vel defor det er PM her,er ikke så mange som er interessert i bilen min her,er ganske mange bedrevitere. Når folk henger seg opp i om xenonlys er lov eller ikke,da har ikke folk mye peiling.

Skrevet

hadde jeg hatt råd, så skulle jeg kjøpt bilen din:)

å til alle andre her: hvorfor i h..... er d så mange som for sin E34 godkjent som feks M5 her til lands da?????????????? MEN MED DENNE GÅR D IKKE?????????????? prat heller om noe dere har greie på.

La en salgstråd være en salgstråd da...............

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...