nbnilsson Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 dyr e-39 tenker du deg da? har en 523 ia 2000 mod som jeg vurderer å selge..og en bil med litt power i bytte kan være av intrese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2007 bumpibom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Februar 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 THE_WOLF: Jeg bare lurer på, hvorfor skal du selge den når du er ferdig med bilen? Vet du ikke gidder diskutere dette, men folk burde som sagt få vite hva de får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 liten offtopic til en i 1 side, du trenger IKKE å ha lyktespylere på xenon. jeg hadde s2000 som har orginalt xenon og hørte på BT ang dette her. siden jeg skulle lakkere å modifisere fronten. da spilte det ikke noen rolle om jeg fjerna lyktespylerene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 3, 2007 Share Skrevet Februar 3, 2007 lyktespylere er ikke påbudt her til lands, men sånn auto matisk justering av lysa er påbudt med xenon. for er ikke bare bare å bli blena av noen med det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 THE_WOLF: Jeg bare lurer på, hvorfor skal du selge den når du er ferdig med bilen? Vet du ikke gidder diskutere dette, men folk burde som sagt få vite hva de får Jeg har ikke bygd bilen selv,har kjøpt den sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bartn Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 d finnes mange greie hestkuker men når du skal godkjenne den på biltilsynet får du nok problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Februar 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2007 da sletter jeg hele linken. Skal aldri legge ut en salgslink her igjen veit jeg. Her diskuteres det altfor mye piss. Men også noe sakelig såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Februar 4, 2007 Share Skrevet Februar 4, 2007 Du må nok rekne med en del spørsmål når det er snakk om en så spesiel bil, og som ikkje er godkjent. Tror ikke det er noen som er ute etter å sverte hverken deg eller bilen. Folk vil gjerne forsikre seg om at de ikke havner i trøbbel med f.eks. bt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Februar 5, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2007 det er greit det,men det er vel defor det er PM her,er ikke så mange som er interessert i bilen min her,er ganske mange bedrevitere. Når folk henger seg opp i om xenonlys er lov eller ikke,da har ikke folk mye peiling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 6, 2007 Share Skrevet Februar 6, 2007 Jeg kan stenge tråden din om du vil det, så må alt tas via PM. Men da får heller ikke du bumpa den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 hadde jeg hatt råd, så skulle jeg kjøpt bilen din:) å til alle andre her: hvorfor i h..... er d så mange som for sin E34 godkjent som feks M5 her til lands da?????????????? MEN MED DENNE GÅR D IKKE?????????????? prat heller om noe dere har greie på. La en salgstråd være en salgstråd da............... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 har en 535ia 91 . det er og bra crusebil. interessert i innbytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg