THE WOLF Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 TUV papirer på ombygging fra BMW? Hva er det for slags vås? Har du månen i sola på tomgang i lapskausen?Forresten så er TUV papirer ingen garanti for at noe blir godkjent. Biltilsynet i Norge trenger ikke å rette seg etter TUV. BMW godkjenner heller ikke ombygging og har aldri gjort det. Det eneste de gjør er å bekrefte om riktig deler er skiftet. BMW og alle andre bilfabrikanter er selvfølgelig 100% i mot ombygging av biler. det er de papirene jeg har!!! Skal jeg ha TUV papirer må jeg jo ut av landet. Blir man stoppet eller noe er det og gi de papirene jeg har til politiet. BRUM BRUM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Får ikke godkjent dette på biltilsynet.. Ettermontert xenon er vanskelig å godkjenne. Det er nok ikke el. regulering på lysa og som jeg kan se er det ikke spylerdyser til lysene heller.. Bytt til orginale lys, så kanskje.. det er ikke lov med sota ruter foran heller,men hvor mange er det ikke som har det. Bytte til vanlig pærer tar 5 min,så jeg ser ikke noe problem her. Det er ikke lov og kjøre 5 km/t over fartsgrensa heller uten og få bot,men hvem gjør ikke det. FOLK FÅ DERE ET LIV UTEN OG HENGE DERE OPP I ALT. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Styletech Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Får ikke godkjent dette på biltilsynet.. Ettermontert xenon er vanskelig å godkjenne. Det er nok ikke el. regulering på lysa og som jeg kan se er det ikke spylerdyser til lysene heller.. Bytt til orginale lys, så kanskje.. det er ikke lov med sota ruter foran heller,men hvor mange er det ikke som har det. Bytte til vanlig pærer tar 5 min,så jeg ser ikke noe problem her. Det er ikke lov og kjøre 5 km/t over fartsgrensa heller uten og få bot,men hvem gjør ikke det. FOLK FÅ DERE ET LIV UTEN OG HENGE DERE OPP I ALT. trodde dette var en salgstråd ikke diskusjons tråd.. bilen selges IKKE godkjent, han har TUV papierer, resten er opp til den som kjøper den, godkjenning og alt d.. Adminedit (Fredrik): Det er jeg helt enig i og de som ikke selv er interessert i bilen skal ikke spore av salgtråden så den utvikler seg til en regulær diskusjon. Har man relevante spørsmål i kraft av at man er interessert i bilen kan man skrive et innlegg.... ellers ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 hvordan er bilen sånn med tanke på rust og sånn? kunne ikke være intressert i en cab kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 TUV papirer er bare en ambefaling.. ikke noe som sier at saken er biff da! men pleier å bli litt lettere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 hvordan er bilen sånn med tanke på rust og sånn? kunne ikke være intressert i en cab kanskje? Må ha en ny list nederst på førerdøra,men tror den er grei resten,ikke noe utenpå iallefall. Har ikke sett under. Har hatt bmw cab,og skal ikke ha det igjen,var ikke helt meg liksom. ellers takk for forespørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Forresten så er TUV papirer ingen garanti for at noe blir godkjent. Biltilsynet i Norge trenger ikke å rette seg etter TUV. Jo, hvis de står på et språk man skjønner at de forstår. De kan f. eks nekte tyske papirer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Forresten så er TUV papirer ingen garanti for at noe blir godkjent. Biltilsynet i Norge trenger ikke å rette seg etter TUV. Jo, hvis de står på et språk man skjønner at de forstår. De kan f. eks nekte tyske papirer Meg bekjent fungerer TÜV kun som rettledning i Norge, og betyr at Biltilsynet i de fleste tilfeller vil rette seg etter det, men på ingen måte MÅ gjøre det. Uansett er dette helt OT, og jeg ber om at diskusjonen rulles inn til hva det handler om, ikke hva alle tror er ulovlig og vanskelig og jattajatta. Bilen selges enkelt og greit som beskrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 går det ikke an og selge den eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Tydeligvis ingen som vil ha en heftig kjøremaskin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Tydeligvis ingen som vil ha en heftig kjøremaskin... merkelige greier. ingen som har prutet engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 bytte i 320 coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 bytte i 320 coupe? nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 innt. i inbytte med en 2001 mercedes vito cdi? meget pen bil med 18 felger ++++++? mvh tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 innt. i inbytte med en 2001 mercedes vito cdi? meget pen bil med 18 felger ++++++?mvh tore sorry,men nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg