THE WOLF Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 har en 535ia 91 . det er og bra crusebil. interessert i innbytte? tusen takk for forespørsel,men den blir nok litt gammel. Er vist vanskelig og få solgt bilen min,så da har jeg den nok litt lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THE WOLF Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2007 hadde jeg hatt råd, så skulle jeg kjøpt bilen din:)å til alle andre her: hvorfor i h..... er d så mange som for sin E34 godkjent som feks M5 her til lands da?????????????? MEN MED DENNE GÅR D IKKE?????????????? prat heller om noe dere har greie på. La en salgstråd være en salgstråd da............... Ja det er mye penger. Takker for støtten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 hadde jeg hatt råd, så skulle jeg kjøpt bilen din:)å til alle andre her: hvorfor i h..... er d så mange som for sin E34 godkjent som feks M5 her til lands da?????????????? MEN MED DENNE GÅR D IKKE?????????????? prat heller om noe dere har greie på. La en salgstråd være en salgstråd da............... Ja det er mye penger. Takker for støtten synes prisen var grei jeg mange som forlanger mye mer en 100k for en sånn som ikke er godkjent men jeg står med 4 biler, så da har jeg ikke råd, men du verden hva jeg har lyst på bilen din, hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg