Gå til innhold

Hvor finner jeg høytalerledningene bak i E39 touring?


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle finne signal til forsterker i min 2001 mod. e39 toring i morgen.

Jeg lurer litt på hvor høytalerledningene til høytalerene som er montert oppe i taktrekket bak går. Kan ikke tenke meg at jeg har orginal forsterker, men er ikke sikker. Har Business spiller.

Noen som har ett tips, slik at jeg slipper å demontere for mye, for å finne de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høytalere ledninger er altid snurret rundt hverandre i bmw om du skulle komme over noen sanne. :)

Takk igjen Nautiluz :) Lurer litt på hvor jeg skal begynne letingen bak der, men jeg får bare begynne å plukke av ett par deksler for å se om jeg ser noen ledninger som er snurret rundt hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt opp signal fra takhøytallerne bak i min gamle E39 touring, ikke så mye jobb hvis du bare skaffer deg en liten bit trekkefjær eller sånn halv stiv ledningsstump, men så klart du må demontere litt.

Jeg la det fra taket -> ned langs bakerste ''stolpe'' og ned ved baterirommet -> bortover mot cokpit inne i buen -> ned langs den seteputa som er fastmontert, og inn under baksetet. men jeg hadde jo varebil, spørs hvor du skal ha forsterkeren da, men disse tipsene fikk jeg fra Bug Boyz altså Nautiluz, der jeg kjøpte bassen jeg monterte. Lykke til.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...