Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann var ute å sklei litt på torsdag og fredag og var morro det gitt, men jeg merker at det har gitt bilen en bivirkning :roll:

Bilen har alltid dratt bitte litt til høyere men nå er det blitt verre og egentlig betydelig...må lissom sitte å holde rattet igjen hele tiden for at det ikke skal svinge mot høyre. Var bare å sklei på is/snø så skulle ikke tro det kunne skade bilen stort men dette har nok skjedd likevel :cry:

Må jeg ta en sånn forstillings justering til ca 1000 kr fpr å mekke det?

og sliter det ujevnt på dekkene mine når jeg kjører sånn?

Håper på noen fine svar :P

Skrevet

Høres ut som spissinga di.Ville tatt en forstillings kontroll ganske raskt.Ja du slitter dekkene dine ujevnt. Sjekk forøvrig dekk trykket ditt.

Skrevet

Ser ut til at du må ta en hjulstilling ja. Viss den har begynt å dra meir og meir til høgre har du allerede skeivslitte dekk eller du kommer til å få det snart.

Skrevet

takker for svar, var oppe på statoil og da kunne jeg jo se det med det blotte øyet!

1.2 bar i høyre framdekk en skam at jeg ikke så det :oops:

uansett fylte opp til 2.7 bar på alle dekkene og går rett fram nå :wink:

ble også mye lettere å dra på rattet, off føler meg nesten dum men gratis var det i hvertfall...

må bare holde et øye med det høyre dekket så går a det bra...

Men takk skal dere ha uansett :wink:

Skrevet

2.7 er jo orig.spec. til bakhjula på f.eks. e34......men uansett er det bedre å kjøre med litt mye luft enn for lite :lol:

Skrevet

har hørt at dette er bra...virker deilig å kjøre med også...

men vet ikke om jeg har tatt såppas mye at de slites mer i midten en normalt, veit ikke helt hvor grensa går...må nesten prøve litt men deilig å kjøre er det i hvertfall :P

kan jo legge til at jeg kjøre med 185/65 R15 på nå på vinter'n, vet ikke om 2.7 er litt i overkant da? kjører som regel ikke aline og det står anbefalt 2.4 bar hvis jeg ikke husker feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...