BalleKnalle Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 Hvis du sender bildet til meg så kan jeg som sagt fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2007 Jeg må jo lære det en gang.Hvordan gjør du det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 AndreL: hva slags soting hadde du på den 318is'en ? Og hvor ble det gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 14, 2007 Share Skrevet Januar 14, 2007 last ned image resizer powertoy. Enkelt program som legger seg i "høyreklikk" menyen. tror du finner det på download.com ellers kan jeg sende deg det hvis jeg får adr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 a.lillefjaere@hotmail.com er adressa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 AndreL: hva slags soting hadde du på den 318is'en ? Og hvor ble det gjort? Husker ikke sotnings grad,men tror det er den nest mørkeste.Gjorde det i larvik på blomquist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 http://download.microsoft.com/download/ ... ySetup.exe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndrèL Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå