BMW 320 IAT Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Pen touring, men som nevnt, bytt bakfanger, og kanskje sette på 97 nyrer? Jeg skal bytte bak fangeren, jeg skal ha M look Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 sort netting i fangeren,ikke på med leppa forand,blir rart på siden høyde forskjel på med m-teck lister på siden min mening hehe men pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 sort netting i fangeren,ikke på med leppa forand,blir rart på siden høyde forskjel på med m-teck lister på siden min mening hehe men pen bil Ja jeg har tenkt på å lakke nettingen matt svart, Høyde forsjellen er for jeg må senke bilen ned mer bak. Jeg har høyde justerbar senke sett, jeg skal skru den ned 15 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Her er noen nye bilder etter jeg monterte nye nyrer, ble ganske fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Meget pen bil!! Absolut... Noe som også hadde vært pent er 97mod crom nyrer fremme og vekk med tre int, det hører hjemme i skogen eller i båten Ellers thumbs up!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Meget pen bil!! Absolut... Noe som også hadde vært pent er 97mod crom nyrer fremme og vekk med tre int, det hører hjemme i skogen eller i båten Ellers thumbs up!! Er enig med det tre int. Noen så vet hvor jeg for kjøpt noen annet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mars 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2007 Meget pen bil Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 Nå har jeg fått meg 18" sommer felger, men de trengte en opp frisking. Kanten på felgene hadde en stygge overflate. Jeg måtte slipe ned den gamle klar lakken for å friske dem opp. Polerte dem etter på med en rondell, jeg ville ikke ha den glansen som disse felgene har, så jeg gikk for en halv blank overflate. Jeg syns den passet bedre til fargen på senteret. Her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2007 Her er et bilde på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Oktober 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2009 Nå er bilen levert inn til Ss performance for å få i en 328i motor og bygge om til manuel gir. Skal hentes i løpet av neste uke. gleder meg til turen hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 3, 2009 Share Skrevet Oktober 3, 2009 Det er en alvorlig oppgradering! E36 touring er knallpen når den får det utseendet som din har. 18" var lekre som bare f... på bilen og jeg er glad du ikke falt for fristelsen å montere de fæle 97' nyrene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå