BMW 320 IAT Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av bilen min, den er nesten slik jeg vil ha den. Mangler bare litt pulver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Fin touring det, men jeg likte ikke den bakfangern og den type nyre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 ser ut som en grei bil det der. men ene nyren din er plassert opp ned, så fronten din ser litt skakk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Jeg har planer om å bytte bakfangeren, jeg har bare satt på et hekkskjørt på den orginale fangeren. Nyrene var noe jeg prøvde for å få en heilhet med gitteret nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 ser ut som en grei bil det der.men ene nyren din er plassert opp ned, så fronten din ser litt skakk ut. Den er satt på riktig, det er bare et klips som er ødelagt. Skal bytte begge nyrene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Fin touring! Hehe Synd den ikke er manuell , men. Blank og fin lakk. Tips: legg til bak bildelinkene dine, så vises bildene uten at man må klikke på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 15, 2007 Share Skrevet Januar 15, 2007 Pen bil! lyktespoilerne ville jeg fjernet.Bak blir det penest med M-fanger. (min mening) ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Januar 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2007 Fin touring! Hehe Synd den ikke er manuell , men. Blank og fin lakk.Tips: legg til bak bildelinkene dine, så vises bildene uten at man må klikke på de Hehe fikk det til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 fin touring d!! Men, kan du ikke kjøpe/lakke nyrene svarte da? d blir rått skal du se.. Men, er d rieger leppe du har? pris på den? lurer på å kjøpe meg jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Fin Touring dette. Men jeg ville ikke hatt netting i nyrene, og jeg mener de fortsatt burde være i chrome . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 fin touring d!! Men, kan du ikke kjøpe/lakke nyrene svarte da? d blir rått skal du se.. Men, er d rieger leppe du har? pris på den? lurer på å kjøpe meg jeg og.. Takker, jeg har fikset nyrene nå. Har montert orginale med shadow look. Ja det er rieger leppe, jeg gav 500 kr for den brukt, de selger den for ca 1500 kr på gs bildeler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Fin Touring dette. Men jeg ville ikke hatt netting i nyrene, og jeg mener de fortsatt burde være i chrome . Jeg har fjernet de med netting, jeg prøvde dem siden jeg har netting nede på fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 320 IAT Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 Her er bilde av bilen med nye nyrer og uten leppen. Måtte ta av leppen for vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hehe kanskje lurt det Litt kjipt å ta den i bitet litt snø som stikker opp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Pen touring, men som nevnt, bytt bakfanger, og kanskje sette på 97 nyrer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå