Toro Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Til sammenligning: http://www.dinside.no/php/art.php?id=104523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Og for de av dere som ikke gidder å legge inn alle tallene i linken til Toro så er snittprisen på slike biler 157.000,- i følge den kalkulatoren. La oss si at det er litt mer utstyr så kan han sikkert få 15-20.000,- mer enn dette. Da ramler man inn på 172-177.000,- noe jeg mener er en mye mer riktig pris på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 Mye fornuftig som blir skrevet inne her bilen ser bra ut interiøret er vell og merke grønt menne denne bilen ser jo ganske hel og pen ut og ikke minst litt stilig =) Og att denn er chippet betyr jo ikke att den er raukjørt, har selv chippet bilen min og forbruket har faktisk gått ned, så att denn er chippet kann jo vere en positiv tinh også. Så for isteden å sitte å rakke ned på interiør o.s.v og ødlegge salgsannonsen send heller en pm til selger hvor du nettopp skriver att du heller går ned 10000 i pris på grunn av grønt interiør o.s.v!!!!!!!!!!!! Eg spør om det er eit bra kjøp, og det synest eg at eg bør få lov til, i og med at dette er eit forum der det er mange sjeler som kjenner til desse bilene mykje bedre enn eg gjere... Dessuten la eg ut min tråd før salgstråden vart lagt ut, så eg var førstemann til bimmersmølla!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomas Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 synter det virka som et bra kjøp jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 dyrt. 4 dører!!!!!!!!!!!!!! Morra mi kjøpte sånn bil som var 110% strøken. og hadde gått 45 000km. Fult sercive og alt. for 180 hard cash. Og det var samme motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 synest bilen var meget pen på utsiden ivertfall...km stand i forhold til pris er vel ikke så gal,når man tenker på at det er en dieselbil?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 synest bilen var meget pen på utsiden ivertfall...km stand i forhold til pris er vel ikke så gal,når man tenker på at det er en dieselbil?!?! Du, hva er det som gjør km.stand på en dieselbil så mye mindre avgjørende kontra en bensinbil? Jeg har spekulert lenge på akkurat det der altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torodd Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Prisen var vel litt stiv.. og grønt intriør :S Bilen så jo veldig pen ut på bilde, man får jo ofte det men betaler for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sollitoo Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Diesel da, syns de der går kjempe dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 synest bilen var meget pen på utsiden ivertfall...km stand i forhold til pris er vel ikke så gal,når man tenker på at det er en dieselbil?!?! Du, hva er det som gjør km.stand på en dieselbil så mye mindre avgjørende kontra en bensinbil? Jeg har spekulert lenge på akkurat det der altså.... Diesel motorer varer som regel mye lenger enn bensin motorer. derfor:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 synest bilen var meget pen på utsiden ivertfall...km stand i forhold til pris er vel ikke så gal,når man tenker på at det er en dieselbil?!?! Du, hva er det som gjør km.stand på en dieselbil så mye mindre avgjørende kontra en bensinbil? Jeg har spekulert lenge på akkurat det der altså.... Diesel motorer varer som regel mye lenger enn bensin motorer. derfor:P Njaaa skeptisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Han er tydeligvis ikkje interessert i å gå ned i pris... Eg la inn bud på 165`, men einaste eg fekk til svar var ; SNAKKES!!! Seriøs selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Diesel motorer varer som regel mye lenger enn bensin motorer. derfor:P Vet at MB har noen skuddsikre dieselmotorer. Men skulle gjerne sett noe dokumentasjon på at BMW og andre produsenters dieselmotorer holder lenger. Tror mye av det er en myte. Det har nok heller med å gjøre at folk som kjører diesel er litt "snillere" med gasspedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 synest bilen var meget pen på utsiden ivertfall...km stand i forhold til pris er vel ikke så gal,når man tenker på at det er en dieselbil?!?! Du, hva er det som gjør km.stand på en dieselbil så mye mindre avgjørende kontra en bensinbil? Jeg har spekulert lenge på akkurat det der altså.... Diesel motorer varer som regel mye lenger enn bensin motorer. derfor:P Dette er en påstand som hører fortiden til. Den gang da dieselmotorer ytte 90hk og hadde et motorvolum på 2998ccm. Dagens dieselmotorer er nok ikke gjennomsnittlig mer slitesterke enn bensinmotorene. Det har noe med den såkalte "sleggefaktoren" å gjøre. Dagens tall er gjerne 110Hk/1598ccm. Eller 163Hk/1998ccm. Kjøringen vil da bli deretter. Alle som har kjørt en MB 250D vet jo hvor spennende det er. Er det da rart at de motorene varer lenge? Nei! Det blir noe helt annet med dagens motorer som har en ytelse gjerne over det dobbelte og opp mot det tredobble i forhold til motorvolum. De som tror slikt ikke sliter kan ta seg en pære! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Han er tydeligvis ikkje interessert i å gå ned i pris... Eg la inn bud på 165`, men einaste eg fekk til svar var ; SNAKKES!!!Seriøs selger! Med sånn arroganse så hadde jeg funnet en annen bil... just my 2 cents... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå