BimmerKing Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Noen som vet om en grei E30 eller E28 til meg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Noen som vet om en grei E30 eller E28 til meg da? Sier du E28 og nå?? Har faktisk en sånn stående på butikken. 85 518i som jeg rett og slett ikke er sikker på tilstanden til. Men den starter og går fint og kjentes kompakt og fin ut. Du kan vel stikke innom og sjå på na om du drar forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Pris? Utstyr? Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mboy Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 gi heller litt ekstra for en 2 dørs:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 gi heller litt ekstra for en 2 dørs:P Hadde det vært en pen grei E30 2 dørs i nærheten her til under 20k, så hadde jeg reist å hentet den nå. Trenger bil fort som F! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Da ser det ut som denne 320'en står å roper mitt navn Blir nok kjøp imorra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 20, 2007 Share Skrevet Januar 20, 2007 Da ser det ut som denne 320'en står å roper mitt navn Blir nok kjøp imorra Kjører du trikset med hundrelappene eller kjenner selger deg for godt til å gå på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 Selger kjenner meg for godt... Bilen ble min Espen.... Takker for tilbudet om 518'en, men jeg står over denne gangen. Glemte å ringe deg idag, beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå