Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå fikset bensinlekkasjen på bakerste slange på fuelrailen, jeg har renset tomgangsventilen med startgass, sveiset sprekk i fremre eksosanlegg. Men fremdeles har jeg en tomgang som jager litt. Den jager mellom 600 og 900 ca, men bare når motoren er skikkelig varm. Det hender også at rett etter start av varm motor så kommer tomgangen opp i 2000 og går gradvis ned til normal etter 20 sekunder for så å begynne å jage mellom 600 og 900 igjen.. Er dette typisk lambdasonde?

Skrevet

Har sjekket de fleste slanger o.l, men kan jo prøve å gå over med startgass... Har merket at gangn endrer seg når jeg tar av oljepåfyllingslokket også! Mulig at pakningen der lekker...

Skrevet
Har sjekket de fleste slanger o.l, men kan jo prøve å gå over med startgass... Har merket at gangn endrer seg når jeg tar av oljepåfyllingslokket også! Mulig at pakningen der lekker...

Hæ? Det må da være en tilfeldighet,unntatt viss du har sprekker gjennom heile toppen i størrelse Grand Canyon :lol:

Skrevet

Hæ? Det må da være en tilfeldighet,unntatt viss du har sprekker gjennom heile toppen i størrelse Grand Canyon :lol:

på en 732 jeg bare har motoren av nå gikk så lavt at den kveltes og stoppet når jeg tok av toppa...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...