jensemann23 Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Min alarm funker ikke i det hele tatt..LED-en er helt død. Husker at den funka da jeg prøvekjørte bilen før jeg kjøpte den. Er det en sikring til alarmen noe sted på 318i?Fant ikke noe gåeni sikringsboksen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Er det orginalmontert alarm. Får du opp feilmelding(lyder fra alarmen)? Min erfaring med alarm er at det viste seg å være ganske vanskelig å feilsøke på min hvertfall, og jeg måtte til slutt søke hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 er orginalmontert DEFA alarm ja. Skal gå på når jeg låser døra tror jeg. Ingen lyder. Alt er dødt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvor sitter hjernen til alarmen egentlig? Noen som vet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Bump. Er det ingen som vet? Erden svarte DEFa-boksen i mottorrommet kombinert hjerne og sirene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Min alarm funker ikke i det hele tatt..LED-en er helt død. Husker at den funka da jeg prøvekjørte bilen før jeg kjøpte den. Er det en sikring til alarmen noe sted på 318i?Fant ikke noe gåeni sikringsboksen... har det samme problemet i min bil har en 32i 91 mod der er alarmen helt død har også en defa orginalmontert alarm. si gjerne i fra hvis du finner ut av dette mvh stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Min alarm funker ikke i det hele tatt..LED-en er helt død. Husker at den funka da jeg prøvekjørte bilen før jeg kjøpte den. Er det en sikring til alarmen noe sted på 318i?Fant ikke noe gåeni sikringsboksen... har det samme problemet i min bil har en 32i 91 mod der er alarmen helt død har også en defa orginalmontert alarm. si gjerne i fra hvis du finner ut av dette mvh stian har dere prøvd å sitte inni bilen å åpne panseret, gå ut å låse bilen og så lukke opp panseret da? Hvis ikke den uler da, så er den nok dau. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg fant styringsenheten, den sitter under dashbordet omtrent ved knærne på førersiden, på en av ledningene var det en sikring, den var hel, og det klikket inne i boksen når jeg tok den ut og inn.. Men alarmen er femdeles like død... Ingen lyd eller lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det er en DEFA 821 som sitter i bilen. Men jeg har ingen fjernkontroll... Fikk bare vanlige nøkler da jeg kjøpte bilen. Skal alarmen akivere seg når dørene låses med nøkkel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 har også montert defa alarm i min, og der aktivers alarmen med fjernkontroll! Den går ikke på bare med opp og igjenlåsing av bilen i døren. Vet jo ikke om jeg har samme alarmen som deg, men trodde du måtte ha fjernkontrollen for å få aktivert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg mener jeg leste et sted at noen alarmer aktiveres når man låser døren med nøkkel...Noen som har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Alarmen din hener antagelig strøm direkte fra batteriet, dvs. med egen kabel. Da sitter det nok en sikkring ikke langt fra batteriet. Det er vel også en egen sikkring på selve hjernen din? Alarmen vil ikke aktiveres når du låser døra med nøkkelen, den kan kun aktiveres med fjernkontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 ok. Hva koster en ny fjernkontroll da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå