Jump to content

Recommended Posts

Posted

Min alarm funker ikke i det hele tatt..LED-en er helt død. Husker at den funka da jeg prøvekjørte bilen før jeg kjøpte den. Er det en sikring til alarmen noe sted på 318i?Fant ikke noe gåeni sikringsboksen...

Posted

Er det orginalmontert alarm. Får du opp feilmelding(lyder fra alarmen)? Min erfaring med alarm er at det viste seg å være ganske vanskelig å feilsøke på min hvertfall, og jeg måtte til slutt søke hjelp :?

Posted
Min alarm funker ikke i det hele tatt..LED-en er helt død. Husker at den funka da jeg prøvekjørte bilen før jeg kjøpte den. Er det en sikring til alarmen noe sted på 318i?Fant ikke noe gåeni sikringsboksen...

har det samme problemet i min bil har en 32i 91 mod der er alarmen helt død har også en defa orginalmontert alarm.

si gjerne i fra hvis du finner ut av dette

mvh stian

Posted

har det samme problemet i min bil har en 32i 91 mod der er alarmen helt død har også en defa orginalmontert alarm.

si gjerne i fra hvis du finner ut av dette

mvh stian

har dere prøvd å sitte inni bilen å åpne panseret, gå ut å låse bilen og så lukke opp panseret da?

Hvis ikke den uler da, så er den nok dau.

Posted

Jeg fant styringsenheten, den sitter under dashbordet omtrent ved knærne på førersiden, på en av ledningene var det en sikring, den var hel, og det klikket inne i boksen når jeg tok den ut og inn.. Men alarmen er femdeles like død... Ingen lyd eller lys

Posted

Det er en DEFA 821 som sitter i bilen. Men jeg har ingen fjernkontroll... Fikk bare vanlige nøkler da jeg kjøpte bilen. Skal alarmen akivere seg når dørene låses med nøkkel?

Posted

har også montert defa alarm i min, og der aktivers alarmen med fjernkontroll! Den går ikke på bare med opp og igjenlåsing av bilen i døren.

Vet jo ikke om jeg har samme alarmen som deg, men trodde du måtte ha fjernkontrollen for å få aktivert!

Posted

Alarmen din hener antagelig strøm direkte fra batteriet, dvs. med egen kabel. Da sitter det nok en sikkring ikke langt fra batteriet. Det er vel også en egen sikkring på selve hjernen din?

Alarmen vil ikke aktiveres når du låser døra med nøkkelen, den kan kun aktiveres med fjernkontrollen :wink: