Gå til innhold

Alarmtrøbbel II

jensemann23
 Share

Anbefalte innlegg

Min alarm funker ikke i det hele tatt..LED-en er helt død. Husker at den funka da jeg prøvekjørte bilen før jeg kjøpte den. Er det en sikring til alarmen noe sted på 318i?Fant ikke noe gåeni sikringsboksen...

har det samme problemet i min bil har en 32i 91 mod der er alarmen helt død har også en defa orginalmontert alarm.

si gjerne i fra hvis du finner ut av dette

mvh stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min alarm funker ikke i det hele tatt..LED-en er helt død. Husker at den funka da jeg prøvekjørte bilen før jeg kjøpte den. Er det en sikring til alarmen noe sted på 318i?Fant ikke noe gåeni sikringsboksen...

har det samme problemet i min bil har en 32i 91 mod der er alarmen helt død har også en defa orginalmontert alarm.

si gjerne i fra hvis du finner ut av dette

mvh stian

har dere prøvd å sitte inni bilen å åpne panseret, gå ut å låse bilen og så lukke opp panseret da?

Hvis ikke den uler da, så er den nok dau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også montert defa alarm i min, og der aktivers alarmen med fjernkontroll! Den går ikke på bare med opp og igjenlåsing av bilen i døren.

Vet jo ikke om jeg har samme alarmen som deg, men trodde du måtte ha fjernkontrollen for å få aktivert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alarmen din hener antagelig strøm direkte fra batteriet, dvs. med egen kabel. Da sitter det nok en sikkring ikke langt fra batteriet. Det er vel også en egen sikkring på selve hjernen din?

Alarmen vil ikke aktiveres når du låser døra med nøkkelen, den kan kun aktiveres med fjernkontrollen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...