Gå til innhold

e30 325 turbo. luftmassemåler.


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

ser litt forskjellig her inne på forumet ang plasering av luftmengde måler på turbobygg, har en org 325 med ettermontert turbo, der er måleren plasert på trykksiden av turboen. er det ikke bedre å ha den på sugesiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo.

LMM blir trykksatt mellom innsug og IC, noe som ikke er bra. Lader man for mye med LMM på trykksiden er den kaputt på 2 sec. Har 2 bekjente som nettopp gjorde den feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var det jeg oxo tenkte.. blir vel ikke elt rett heller da det er komrimert luft som går gjennom den, er jo designet for å suge vell...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har lmm på sugesiden det er en orginal 325 lmm .nå har jeg en 535lmm og hvis jeg skal inn med større dyser må jeg plassere lmm på trykksiden. flere i sverige som kjører med f. eks 380 cc dyser og bilen starter ikke med lmm på sugesiden. men må stå på trykksiden, :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm ok både kimmit på dette forumet og chrille på ppf måtte ha den på trykksiden. og til meg drukner den bare når jeg har den på sugesiden og bruker 380cc dysene. tenkte jeg skulle flytte den på trykksiden bare for å prøve jeg å dda. men hvor mye bensintrykk hadde du da stian329?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...