Jump to content

e30 325 turbo. luftmassemåler.


Recommended Posts

Posted

ser litt forskjellig her inne på forumet ang plasering av luftmengde måler på turbobygg, har en org 325 med ettermontert turbo, der er måleren plasert på trykksiden av turboen. er det ikke bedre å ha den på sugesiden?

Posted

Jo.

LMM blir trykksatt mellom innsug og IC, noe som ikke er bra. Lader man for mye med LMM på trykksiden er den kaputt på 2 sec. Har 2 bekjente som nettopp gjorde den feilen.

Posted

det var det jeg oxo tenkte.. blir vel ikke elt rett heller da det er komrimert luft som går gjennom den, er jo designet for å suge vell...

Posted

jeg har lmm på sugesiden det er en orginal 325 lmm .nå har jeg en 535lmm og hvis jeg skal inn med større dyser må jeg plassere lmm på trykksiden. flere i sverige som kjører med f. eks 380 cc dyser og bilen starter ikke med lmm på sugesiden. men må stå på trykksiden, :roll:

Posted

hm ok både kimmit på dette forumet og chrille på ppf måtte ha den på trykksiden. og til meg drukner den bare når jeg har den på sugesiden og bruker 380cc dysene. tenkte jeg skulle flytte den på trykksiden bare for å prøve jeg å dda. men hvor mye bensintrykk hadde du da stian329?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...