Guest Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 ser litt forskjellig her inne på forumet ang plasering av luftmengde måler på turbobygg, har en org 325 med ettermontert turbo, der er måleren plasert på trykksiden av turboen. er det ikke bedre å ha den på sugesiden?
oddis Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Jo. LMM blir trykksatt mellom innsug og IC, noe som ikke er bra. Lader man for mye med LMM på trykksiden er den kaputt på 2 sec. Har 2 bekjente som nettopp gjorde den feilen.
Guest Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 det var det jeg oxo tenkte.. blir vel ikke elt rett heller da det er komrimert luft som går gjennom den, er jo designet for å suge vell...
325ixturbo Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 jeg har lmm på sugesiden det er en orginal 325 lmm .nå har jeg en 535lmm og hvis jeg skal inn med større dyser må jeg plassere lmm på trykksiden. flere i sverige som kjører med f. eks 380 cc dyser og bilen starter ikke med lmm på sugesiden. men må stå på trykksiden,
stian329 Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Fungerte knirkefritt hos meg med 340cc dyser og 535lmm på sugesiden...
325ixturbo Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 hm ok både kimmit på dette forumet og chrille på ppf måtte ha den på trykksiden. og til meg drukner den bare når jeg har den på sugesiden og bruker 380cc dysene. tenkte jeg skulle flytte den på trykksiden bare for å prøve jeg å dda. men hvor mye bensintrykk hadde du da stian329?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now