robel Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Merka i dag en hvit plastikk tank som var løs. Den sitter bak plast-dekselet i høyre innerskjerm bak.. Tanken er også tom. Får ikke lagt inn bilde for mobilen streiker, men er det noen som vet hva denne tanken er til?? Mvh
robel Posted January 16, 2007 Author Posted January 16, 2007 ja veit ikke jeg alså, derfor jeg spør men hvis du sier det så takker så meget =)
Ivanrogov Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 er ikke spylertank til bakrutespyler? hehe.. bra forklart
robel Posted January 16, 2007 Author Posted January 16, 2007 er ikke bakrute spyler på bilen, så det kan det ikke være. hehe =)
espen///M Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 NEI!!! har den løsna, då må du nok bare knokse bilen robel
Ivanrogov Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Kan du ikke følge slangene som går fra den? Om det er noen.
robel Posted January 16, 2007 Author Posted January 16, 2007 NEI!!! har den løsna, då må du nok bare knokse bilen robel ja tror nesten det Kan du ikke følge slangene som går fra den? Om det er noen. det går en slange og en ledning ut i fra den. slangen går innpå ett rør som kommer ut av bensinpåfyllingsrøret (nesten helt oppe) og så møtes begge inni ett deksel som sitter bak dekket i innerskjermen og går fremover i bilen... hvis det var forståelig?
Aleks Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 hva gjør denne hvite boksen.. jeg har en på min 318 is og.. hvis det er en bensin catchtank. så sier ikkje d meg så mye.. takker for svar
toomas Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 det er en vakum boks har en i min bil og. den lagrer vakum som brukes til varmeapparat på noen modeller også brukes til sentrallås hvis du har det.
jlien Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Hadde nøyaktig samme problem på min (E30 -86). Falt ned og subbet på hjulet. Dette er en ekspansjons tank til bensinen. Klippet den tvert av. Ingen problemer siden..
^B^M^W^ Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Ekspansjonstank ja, og den sitter såvidt jeg vet bare fast med plast-mutre og /eller klips..........
jlien Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 på min var det faktisk helt sykt.. den lå presset opp i hjulbuen av et plastikk deksel som var festet med to plast skruer! Fantastisk patent.. måtte jo gå som det gikk
Recommended Posts