Gå til innhold

Pen E46 M3, i mørk mørk blå

Share

Anbefalte innlegg

Rimelig sikker på at det er carbonsort/scwartz. Veldig fin farge! Ser ut som bilen er svart i mørket, men når solen lyser på den, så blir det litt lillaskjær i den.

Ja, er det jeg liker så godt med den 8)

Har lest meg litt frem til noe med carbon men har ikke visst om dette har hatt noe med fargen å gjøre (er jo noe carbon ellers på E46 M3 og CSL og slikt)

Men jeg kan jo søke videre på carbonscwartz å se hva som dukker opp. :wink:

Takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vurdert mauritius blau før faktisk, men den faller ikke helt i smak.

Den er pen i sola, men vil ha noe som er pen under alle forhold og det er vanskelig å finne en slik farge når man i utgangspunktet er kresen. Hehe

Og en 745 trenger jo ikke se pen ut med den fargen selv om en 320 gjør det.

Men dette med farge skifter fra dag til dag, ene dagen den ene fargen, andre dagen en annen farge.

Men det er jo litt bra da, for tilslutt når bilen skal lakkeres sitter jeg igjen med masse pene farger å velge mellom :)

(samt noen timers grubling)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om du ikke har så mørk skjerm, så vil du se at den tydelig er blå.

Men ja, er jo selvfølgelig tatt i godvær som du ser.

Ser nok sort ut på kvelden og natta, men som jeg har sagt ett par ganger tidligere: Det er en pen effekt i denne fargen som jeg liker veldig godt, i forhold til bare vanlig sort.

csl8-1.jpg

Og av dette bildet (som er av samme bilen som 90% av de bildene over der) så ser man blåskjæret i lakken der hvor den skinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

carbonschwartz metallic lakk kode 416. Har samme farge på min e34

har du noen bilder av den fargen på e34, altså din bil?

Og deretter må vel nesten jeg spørre om du har bilder av E30 touringen eller E30 327`en din? :lol:

Kan jo hende jeg har sett de, har sett en del E30 touringer i det siste skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...