///MoePower Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Denne tråden brukte jeg egentlig for å få vite hvilken fargekode det var på denne M3`n, men siden jeg har fått svar på spørsmålet, så har jeg gjort den om til en vanlig bildetråd istedet. Nyyydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TCCW Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Vil bare tipse om muligheten for at fargen kan avvike en del fra virkeligheten hvis bildene har vært innom photoshop. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 De der har ikke vært innom photoshop. Har dessuten sett flere M3 E46`er med denne fargen, så denne er nok riktig med virkeligheten. Digger den fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Januar 16, 2007 Share Skrevet Januar 16, 2007 Rimelig sikker på at det er carbonsort/scwartz. Veldig fin farge! Ser ut som bilen er svart i mørket, men når solen lyser på den, så blir det litt lillaskjær i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2007 Rimelig sikker på at det er carbonsort/scwartz. Veldig fin farge! Ser ut som bilen er svart i mørket, men når solen lyser på den, så blir det litt lillaskjær i den. Ja, er det jeg liker så godt med den Har lest meg litt frem til noe med carbon men har ikke visst om dette har hatt noe med fargen å gjøre (er jo noe carbon ellers på E46 M3 og CSL og slikt) Men jeg kan jo søke videre på carbonscwartz å se hva som dukker opp. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 carbonschwartz metallic lakk kode 416. Har samme farge på min e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Takk for den bmw pat Ser foresten du har drømmeprosjektet mitt: E24 645CSi (om det er en E24 da..) Har du noe bilder av den du vil dele med oss eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 pen farge det der ja, absolutt Synes alikevel du burde gå for mauritsiusblå jeg da, den peneste bmw-fargen etter min mening (bare tilfeldig at min har den fargen seff ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Ja, jeg har vurdert mauritius blau før faktisk, men den faller ikke helt i smak. Den er pen i sola, men vil ha noe som er pen under alle forhold og det er vanskelig å finne en slik farge når man i utgangspunktet er kresen. Hehe Og en 745 trenger jo ikke se pen ut med den fargen selv om en 320 gjør det. Men dette med farge skifter fra dag til dag, ene dagen den ene fargen, andre dagen en annen farge. Men det er jo litt bra da, for tilslutt når bilen skal lakkeres sitter jeg igjen med masse pene farger å velge mellom (samt noen timers grubling) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Jeg ville tippet den øverste og nederste er i en mørk blåfarge (metallic), mens de i midten rett og slett er jet black (helt sort, ikke metallic), godt polert, og tatt bilde av i bra vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 om du ikke har så mørk skjerm, så vil du se at den tydelig er blå. Men ja, er jo selvfølgelig tatt i godvær som du ser. Ser nok sort ut på kvelden og natta, men som jeg har sagt ett par ganger tidligere: Det er en pen effekt i denne fargen som jeg liker veldig godt, i forhold til bare vanlig sort. Og av dette bildet (som er av samme bilen som 90% av de bildene over der) så ser man blåskjæret i lakken der hvor den skinner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 carbonschwartz metallic lakk kode 416. Har samme farge på min e34 har du noen bilder av den fargen på e34, altså din bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 carbonschwartz metallic lakk kode 416. Har samme farge på min e34 har du noen bilder av den fargen på e34, altså din bil? Og deretter må vel nesten jeg spørre om du har bilder av E30 touringen eller E30 327`en din? Kan jo hende jeg har sett de, har sett en del E30 touringer i det siste skjønner du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Nydelig bil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Me WANT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå