Berre83 Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Skal selge ett sett med helt nye baklykter bil E36 sedan. Fikk ikke lagt inn bilde her. Men di er røde og den øverste stripa er i klart glass. Ligger bilder av di på www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1360017 Pris 1500 kr.
-Anders- Posted January 16, 2007 Posted January 16, 2007 Gi en link hvertfall da. Ingen som gidder å lete seg frem der inne uten at man vet hva dem står under.
-Anders- Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 der ja! Men.. er det ikke sedan lykter det er bilde av da?!
Berre83 Posted January 18, 2007 Author Posted January 18, 2007 Kan være enig med med deg i at det ser ut som sedan lykter på bildet men di skal vært til coupe. Kan alltid ta å prøve di på min bil bare for å sjekke.
Ballder Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Tror nok ikke det der er til cab/coupe nei. Mine ser i hvertfall mye bredere og lavere ut.
-Anders- Posted January 19, 2007 Posted January 19, 2007 du ser jo veldig lett om det er sedan eller coupe lykter da. bare se på rompa på en sedan også en coupe. Det bildet du har av dine er til sedan, med mindre bildet er veldig sammenklemt! Edit: Så ikke at du hadde endret innlegget ditt før jeg postet dette. Sorry
Berre83 Posted January 19, 2007 Author Posted January 19, 2007 Var ute å sjekka lyktene i går. Passa ikke på min bil nei, så da er di til sedan. Har kjøpt di i fra tyskland. For det første så er det feil lykter di har sendt meg, var derfor jeg skulle selge di og så passer di ikke til min bil engang.... typisk min flaks det der...
Recommended Posts