ekren Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Ser på cobra fjærer.. lyst på 30-20 det har de ikke til sedan, men de har det til coupe`n Gs bildelers sett ser ut som passer både sedan og coupe, men de har ikke 30-20.. Noen som vet om sedan og coupe har samme fjærene? Altså passer om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvis det er ulikt delenr på fjærene er det nok en grunn til det, tror det har noe med at coupeen er lavere fra fabrikk samt ulik vekt. Mulig jeg tar feil, men det er sikkert en grunn til at det er forskjellig delenr. Har du sett på Eiker Mototorshop? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekren Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 Hvis det er ulikt delenr på fjærene er det nok en grunn til det, tror det har noe med at coupeen er lavere fra fabrikk samt ulik vekt. Mulig jeg tar feil, men det er sikkert en grunn til at det er forskjellig delenr. Har du sett på Eiker Mototorshop? Dette er fra eiker, etter det jeg forstår her ser det ut som det er sedan + coupe.. med samme varenr: FJÆ-08-1-112 FJÆ-08-1-112 Senkesett BMW 3 4 cyl + coupe 40/30mm Modell: 04/98- TUV Papir: 1137 merkelig att cobra som har 30-20 skiller dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 ja, det hørtes litt merkelig ut ja. Har selv de fjærene fra eiker, og på mine står det: Senkesett BMW 3/c/b 320i/325i/325td/tds+coupe 30/15mm Modell: 12/90-05/92 TUV Papir: 1096 Dette er riktig nok til e36, men de har ikke skillet mellom coupe og sedan her hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå