bmwrasaren Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Vuderer å montere Megasquirt datasprut på min 2,3 M20 motor. Lurer på om noen her inne har noen tips? Om det er noe jeg bør satse på? Hvordan er det å få tak i plenumkammer, og pris? Motoren skal brukes i rallycross. Takker for alle svar!
e30 tic Skrevet Januar 17, 2007 Skrevet Januar 17, 2007 Vuderer å montere Megasquirt datasprut på min 2,3 M20 motor. Lurer på om noen her inne har noen tips? Om det er noe jeg bør satse på? Hvordan er det å få tak i plenumkammer, og pris? Motoren skal brukes i rallycross. Takker for alle svar! ms har eg ingen erfaring med selv, men hør med velox motor..han selger ferdig lodda og testa for ca 4lapper.. han er å justerer i (hovedsak dyser) en del motorer i vikedal når det er løp. har montert og justert ms rundt om i distriktet ditt også... prøver å lokke et ms sprut på meg og hver gang eg ringer:) kan få nr osv på pm
bmwrasaren Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Har vært i kontakt med Velox motor om priser og sånt. Men det jeg helst lurte på er hvordan det er å få tak i skikkelig innsug/plenumkammer og pris?
Rotty Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Hvorfor ikke høre med PPF om de ikke kan sveise ett til deg? det bygger det meste
bmwrasaren Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Hvorfor ikke høre med PPF om de ikke kan sveise ett til deg? det bygger det meste Ok Da kan jeg kontakte dem! Har du linken til siden PPF?
Rotty Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Hvorfor ikke høre med PPF om de ikke kan sveise ett til deg? det bygger det meste Ok Da kan jeg kontakte dem! Har du linken til siden PPF? http://www.pure-pf.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå