bmwrasaren Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 Vuderer å montere Megasquirt datasprut på min 2,3 M20 motor. Lurer på om noen her inne har noen tips? Om det er noe jeg bør satse på? Hvordan er det å få tak i plenumkammer, og pris? Motoren skal brukes i rallycross. Takker for alle svar!
e30 tic Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 Vuderer å montere Megasquirt datasprut på min 2,3 M20 motor. Lurer på om noen her inne har noen tips? Om det er noe jeg bør satse på? Hvordan er det å få tak i plenumkammer, og pris? Motoren skal brukes i rallycross. Takker for alle svar! ms har eg ingen erfaring med selv, men hør med velox motor..han selger ferdig lodda og testa for ca 4lapper.. han er å justerer i (hovedsak dyser) en del motorer i vikedal når det er løp. har montert og justert ms rundt om i distriktet ditt også... prøver å lokke et ms sprut på meg og hver gang eg ringer:) kan få nr osv på pm
bmwrasaren Posted January 18, 2007 Author Posted January 18, 2007 Har vært i kontakt med Velox motor om priser og sånt. Men det jeg helst lurte på er hvordan det er å få tak i skikkelig innsug/plenumkammer og pris?
Rotty Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Hvorfor ikke høre med PPF om de ikke kan sveise ett til deg? det bygger det meste
bmwrasaren Posted January 18, 2007 Author Posted January 18, 2007 Hvorfor ikke høre med PPF om de ikke kan sveise ett til deg? det bygger det meste Ok Da kan jeg kontakte dem! Har du linken til siden PPF?
Rotty Posted January 18, 2007 Posted January 18, 2007 Hvorfor ikke høre med PPF om de ikke kan sveise ett til deg? det bygger det meste Ok Da kan jeg kontakte dem! Har du linken til siden PPF? http://www.pure-pf.com/
Recommended Posts