e39530dt Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 hei lurer på å kjøpe meg en ny andre bil og har titta litt på en... bilen er en 92 modell 520... gått 201k. svart med skinn og scnitzer styling med hvite striper langs siden og org schnitzer felger... men er dette org? selger viste ikke... har hatt den på naf test og alt ser ut til å være i bra stand... bytta nesten hele forstilling og dør/skjerm frammme pga rust... skal ha 10000 for den så det ervel nesten verdt å kjøpe uansett men lurer på om det er org?? felgene er ikke rh kopi ihvertfall... står ac scnitzer logoen inne i felgene... takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Om dette er originalt Ac Schnitzer, så er ikke prisen på 10.000 dårlig uansett.. Acs koster penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2007 nei det er vel ikke det... bare lurte på om de lagde schnitzer versjon av e 34?? eventuelt om noen har bilder som jeg kan samenligne med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 jada, det gjorde de.. http://www.auto-acp.com/images/schnitzer/e34_f.jpg http://www.bimmer.info/bmw/MishaBmw/kit8.jpg denne har kun leppa foran.. men da kan du jo se hvertfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 Så vidt jeg vet, uten å være hundre prosent sikker, så lagde ikke AC Schnitzer sin egen versjon av E34, men de lagde tuning og felger til den. Tror ikke AC Schnitzer selv begynte å bygge komplette 5-ere før E39. Som sagt; langt fra sikker i min sak For kr 10.000,- så er det vel forsåvidt uvesentlig om felgene er orginale eller ikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 17, 2007 Share Skrevet Januar 17, 2007 www.ac-schnitzer.no har delenr på frontspoiler og sideskjørt hvertfall, snakker du med Ove, så har dem nok hekkskjørt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Var i kontakt med ac-schnitzer.no i våres. Og pris på fanger foran med CCN rabatt var mellom 5- 5500kr. Så hvis den har full ACS pakke og er i god stand, så er dette ett superkjøp . Send meg en PM hvis du ikke kjøper . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 hei lurer på å kjøpe meg en ny andre bil og har titta litt på en...bilen er en 92 modell 520... gått 201k. svart med skinn og scnitzer styling med hvite striper langs siden og org schnitzer felger... men er dette org? selger viste ikke... har hatt den på naf test og alt ser ut til å være i bra stand... bytta nesten hele forstilling og dør/skjerm frammme pga rust... skal ha 10000 for den så det ervel nesten verdt å kjøpe uansett men lurer på om det er org?? felgene er ikke rh kopi ihvertfall... står ac scnitzer logoen inne i felgene... takker for svar Hørtes nesten for godt til å være sant d der, kankke fatte at han selger den så billig(e d kanskje en bekjent som selger den billige eller?), vis den er god stand med schnizer pakke og felger, er jo dette noe du ikke må tenke over en gang, løp og kjøip Men for all del, vis du ikke skal ha den, send en PM til meg, da henter jeg den tvert(uten betekningstid:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2007 den er helt prikk lik denne... skulle få den for så billig fordi jeg har gravd ut hele tomta hans... bilin er ikke helt strøken, er noen små stensprut her og der framme på bilen eller ser den ikke ut som den er brukt inni... skal ut til han å grave ut til garasjen hans i slutten av neste uke så får vi se om jeg tar den eller 10000 rett i handa?? han har kjøpt seg ny e39 så den skal bort uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå