Quattrokiller Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Gratulerer med fin bil! Gled deg, er utrolig gøy på denne tiden den bilen!
Richie85 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Skal ned en tur i garasjen nå og prøve det ene sommerhjulet, kan ta bilder. ET er på 54 :S sykt mye på denne bilen, så jeg må kjøre på 3serie felger.. teit! Så om noen har noe E36/46 felger i 18" el større, så er jeg interessert! Hvordan senking vil passe denne bilen? er ikke akkurat mye å finne... skulle gjerne hatt den ned noen cm:)
Richie85 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Skrevet Januar 18, 2007 Gratulerer med fin bil! Gled deg, er utrolig gøy på denne tiden den bilen! Hehe.. bilen er overraskende bra på dette føret! Moro, og må jobbe skikkelig for å få den ut... bilen nekter å bli med på leken om man ikke satser mye nok.. hehe! Blir E46 330xi på meg neste gang.. er ikke tvil!
Steffan C Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 Noen som har peiling på om jeg kan kjøpe senkesett med dempere til denne bilen og på en eller annen måte kutte ut nivåreg. så jeg kan få den lav nok? og også hvordan drivverk osv vil bli påvirket av dette? Står LITT om senk i denne tråden. Ikke lett å skaffe komplett sett til denne, har sett litt i Rieger katalogen og fant ingen sett . Søkte på GS og fant fjærer ihvertfall .
2mMy Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 fant du no ut av ET mysteriet? med litt andre felger, blinkers og pittelitt senk så er det en flott bil vettu
Dr_S Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Gratulerer! Velkommen til touring-klubben Fra 99 modell til 92 ja, er noen hakk det! Men den så fin ut, har aldri testet iX selv. Når det gjelder mods tror jeg nok Staffan har bedre peil der enn meg Forøvrig ser iX helt SNODIG ut på banen!
Richie85 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 Noen som har peiling på om jeg kan kjøpe senkesett med dempere til denne bilen og på en eller annen måte kutte ut nivåreg. så jeg kan få den lav nok? og også hvordan drivverk osv vil bli påvirket av dette? Står LITT om senk i denne tråden. Ikke lett å skaffe komplett sett til denne, har sett litt i Rieger katalogen og fant ingen sett . Søkte på GS og fant fjærer ihvertfall . Takk:) Får lete opp no, den er jo altfor høy!
Richie85 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 Gratulerer! Velkommen til touring-klubben Fra 99 modell til 92 ja, er noen hakk det! Men den så fin ut, har aldri testet iX selv. Når det gjelder mods tror jeg nok Staffan har bedre peil der enn meg Forøvrig ser iX helt SNODIG ut på banen! Hohoho.. ler godt.. tøft bilde!! min ser sikkert enda mer sigen ut i ræva:P iogmed stv og myk som et stykke vond ost! Men ix er gøy nå, sitter utrolig på veien! Driver å prøver å få tak i litt deler på bruktmarkedet, er ikke så mange som har for mye.. naturlig nok:) men er forsøket verdt.. så blir det å ta kontakt med en lakker nå etterhvert, så bilen kan være mest mulig klar til vårmønstringen på tryvann(?) i år
Richie85 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Skrevet Januar 19, 2007 fant du no ut av ET mysteriet? med litt andre felger, blinkers og pittelitt senk så er det en flott bil vettu Må hvertfall få senket den foran og evt senkeskåler bak? 18" kommer etterhvert, forblir å pusse opp Breyton felgene som fulgte med i første omgang.. så får vi se om jeg ikke har blitt utålmodig for noe større innen treffet i våres.. Blinkers er på vei=)
Quattrokiller Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Er utrolig vanskelig å finne senkesett etc, men BMW laget eget M-technic sett som sank den 20mm, men er ganske dyrt da. Gå inn på www.realoem.com så finner du delenummer etc. Ellers så selger Schnitzer og Alpina fortsatt. Men koster... Felger er også nesten en umulighet. Alpina laget 8-17 felger(er å få kjøpt fortsatt) med inpress 45mm. Ellers hadde jeg tenkt å kjøpe fra www.Kollevold.no, de bestiller fra Compomotive etter mål, kan velge innpress selv. Men har droppet det, prioriterer 330-en. Fins sikkert en sikring så du kan slå av antispinnen. På 330-en kan man slå den av med en bryter, og den kan med drifte med som vanlige bakhjulstrekkere, bare man må jobbe mer med den, styre inn hardere, mer brutalt på gassen etc, forskjellen er bare at den bare drar noe sinnsykt mens man drifter! Er helt rått.
Richie85 Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Skrevet Januar 23, 2007 takk for linker, har lett litt og gundersen leverer cobra senking til den. 40/30mm og det så ut til at det var med nivåreg! Skal ringe dem og høre litt nærmere.. hadde vært finere..!! også blir jeg mer og mer glad i bilen nå.. den er helt rå på vinter:D hehe..!!
Richie85 Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Skrevet Januar 25, 2007 driver å planlegger bilens fremtid nå, er det noen som kjenner en lakker som kan lakke bilen min billig..? hvite små papirlapper samler jeg ikke på.. hehe.. Kun utvendig lakkering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå