Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om du har nødt til og ha kortere dempere når du har -60mm fjærer på. De henger liksom løst på når de er montert på demperen nå.

Tenkte og ha dette på det rene før bilen skal til BT en gang.

Skrevet

Ja, det må du ha, det påvirker kjøreegenskapene også.. Så mye senking vil gjøre at demperne dine "vandrer" feil og punkterer, har gjort dette selv med dårlig resultat. Kjøpte meg justerbare Koni og vips, så ble bilen totalt annerledes å kjøre. Det at fjæra ligger litt løst er fordi den er så kort, det vil ikke endre seg med andre dempere. Så lenge du ikke kan dra fjæra ut av fjærskålen mens hjulene står i friluft så blir det godkjent hos BT.

Skrevet

Kan skrive under på at kortere dempere er et must. Selv om en senker bilen 30mm, vil jeg si at kortere dempere er av vesentlig betydning for å få bilen sportslig.

Skrevet
Ja, det må du ha, det påvirker kjøreegenskapene også.. Så mye senking vil gjøre at demperne dine "vandrer" feil og punkterer, har gjort dette selv med dårlig resultat. Kjøpte meg justerbare Koni og vips, så ble bilen totalt annerledes å kjøre. Det at fjæra ligger litt løst er fordi den er så kort, det vil ikke endre seg med andre dempere. Så lenge du ikke kan dra fjæra ut av fjærskålen mens hjulene står i friluft så blir det godkjent hos BT.

Jeg kan ta fjæra ut av skåla når bilen står på bukker, dette betyr at jeg bruke korte dempere??

Skrevet

Jeg har Apex senkefjærer 60/40mm. hvilke dempere anbefales, har sjekket koni, cobra. Men er det ikke en fordel og ha apex dempere og? :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...