mEhE Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 husker denne forsterkeren kostet 8 tusen kr for et par år siden.. så kan ikkje skjønne hvordan du kan selge den så billig..? ser på bilradiospes.no at dem har den nye modellen av forsterkeren til 6000kr.som er en dårligere modell(RF ble vel kjøpt opp av et kinesisk firma for et par år siden?) før var Rockford Fosgate amerikansk kvalitet som denne trådstarter selger.. løp og kjøp sier jeg bare..
rel0ad Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 ja, derfor jeg ikke selger den:) de er så dårlige til å by, ser for meg vertfall 2500:)
-Roger- Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 husker denne forsterkeren kostet 8 tusen kr for et par år siden..så kan ikkje skjønne hvordan du kan selge den så billig..? ser på bilradiospes.no at dem har den nye modellen av forsterkeren til 6000kr.som er en dårligere modell(RF ble vel kjøpt opp av et kinesisk firma for et par år siden?) før var Rockford Fosgate amerikansk kvalitet som denne trådstarter selger.. løp og kjøp sier jeg bare.. http://www.megabillig.no/index.php?page ... 14&id=1853 spiller denne dårligere enn den gamle????? Har jeg aldri hørt om, den nye spiller hvertfall JÆVELIG bra!
rel0ad Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Skrevet Mars 13, 2007 aner ikke, men back to topic, første som byr 2500, får den, å det er billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå