Berre83 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Begynner endelig å få bilen som jeg vil ha den.... Trenger bare noen nye fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 var helt grei denne, bare ikke helt etter min smak;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Bilen var pen, men jeg vil anbefale å sikfte ut det blanke gitteret. Bilen har både fin senking, lykter, lister og spoiler, men jeg synes det blanke gitteret ødelegger mye av de rene pene linjene. Uansett, det viktigste er at du selv er fornøyd med utseendet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Det blanke gitteret ble en sånn midlertidig løsning fram til jeg får bytta ut fangeren. Har faktisk gjort det meste på bilen selv. Lakkert spylerdysene, side blinklysene, m3 speil,m-tech dørlister, øvre lyktelister og bakrute spoileren. Har skjørter og liggende, har bare ikke fått lakkert di enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Med m-front så blir det mye bedre, gitter i nyrene og M istedet for bmw rondell blir litt sånn der Nye baklykter også på listen eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Du må seriøst få gjort noe med nyrene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Ikke min stil, men nå er det jo ikke min bil heller da.. Fin bil, blir sikkert kjempebra med nye fangere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Tror jeg ville bytta ut nyrene før fangeren Rondellen skal lissom være BMW etter min mening. Ellers var bilen fin den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Har nye baklykter og på lista ja, har prøvd å få tak i di siden april i fjor. Men det viser seg å være litt vanskelig. Har noe på gang igjen nå så jeg får di kanskje til påske...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny86 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Hvor har du kjøpt lyktelistene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Har nye baklykter og på lista ja, har prøvd å få tak i di siden april i fjor. Men det viser seg å være litt vanskelig. Har noe på gang igjen nå så jeg får di kanskje til påske...... Jeg var visst litt frekk og glemte å si at generellt så så jo bilen veldig pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Har kjøpt lyktelistene på www.maxam-tuning.com Men jeg vet nå ikke om jeg vil anbefale deg å handle der. Tok lang tid før jeg fikk dem, og di er i glassfiber så di måtte fikses litt på før di kunne lakkes. Vil heller anbefale deg å kjøpe i plast, koster ikke noe særlig mere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Fin bil. Blir nok enda bedre med nye fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Får visst mye pes her for M/// rondellene her.... Vet bare at de er ikke lette å få tak i og jeg har ikke sett noen andre her som har de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Ikke dum den der Fin bil. men kjøp en boks med svart spraylakk og sus over gitteret med. Blankt blir for dominerende på bilen din, men svart blir mere nøytralt Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå