babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 hvor mye betalte du foresten for vinduene/jobben?? å husker du hvor mørkt det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 ja samme her,holder på inni nå..venter på deler fra kode,blir rieger infinety 1 på min.vinduene var passer mørke,veldig pent.akkurat sånn det skal være mitt bak er helt sort,blir litt harry akkurat sånn mørkt har jeg også lyst på veldig bra gjort,bare bak nå så er den nydelig Har du noen bilder av din bil her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 desverre,men kommer senere har en del igjen hehe,men har fått bestilt det siste jeg trenger,nå er det bare lakkering å montering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Kjenner ei som jobber i scandinaviasolfilm, så jeg fikk vel litt grei pris. Tror bakruta ligger på rundt 2500kr og side rutene bak på rundt 800kr pr. stk. Er ikke sikker på hvor mye de foran koster. Men det er jo 7 års garanti på filmen. Viduene bak er 20 film tror jeg og de foran er 30 eller 35 film. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 Jeg ville ha byttet M merket på panseret. D er jo "bare" en 318 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Jeg ville ha byttet M merket på panseret. D er jo "bare" en 318 Må ikke glemme IS da. Har litt å bety det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 takker,da vet jeg sånn ca++ det vil komme på hehe ser du får klagge på merke syns du det er pent,ha det på men hold deg unna jalla krom hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 har du noe bilde innvendig?mange som glemmer inni bilen er like viktig det nå på sommern,når man har vindu nede å ei berte kanskje kommer bort,må jo ta seg bra ut innvendig som utvendig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 har du noe bilde innvendig?mange som glemmer inni bilen er like viktig det nå på sommern,når man har vindu nede å ei berte kanskje kommer bort,må jo ta seg bra ut innvendig som utvendig hehe Hmm... i og med at jeg er ei "berte" så tror jeg ikke at jeg tiltrekker meg så mange kvinnfolk... hehe... Men jeg har tatt noen bilder innvendig og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 Meg og bilen til typen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 oke hehe,sikker på at det er du som har byttet deler på BMW å ikke typen..(ikke lyv for oss nå) var ryddig å pen inn,bare noen små ting inn igjen er det en borra,som typen har ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 oke hehe,sikker på at det er du som har byttet deler på BMW å ikke typen..(ikke lyv for oss nå) var ryddig å pen inn,bare noen små ting inn igjen er det en borra,som typen har ? Det er nok meg som har bytta det meste på bmwen ja. Jobber på bilsjappe jeg. Driver med montering på nybil og klargjøring av bruktbil. Så det er ikke mye tpen min har skrudd på bmwen. Er en Bora han har ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 oke (sorry) ikke ofte man hører damer bytte det meste på bilen selv,men trodde på deg,måtte bare høre hehe,borra er en pen bil,så en her for en stund siden.meget pen bil med pene linjer,men ikke like bra som BMW hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet April 13, 2007 Forfatter Share Skrevet April 13, 2007 oke (sorry) ikke ofte man hører damer bytte det meste på bilen selv,men trodde på deg,måtte bare høre hehe,borra er en pen bil,så en her for en stund siden.meget pen bil med pene linjer,men ikke like bra som BMW hehe Hehe.. ikke like bra som BMW nei. Var ikke lenge han hadde hatt Boraen før girkassa tok kvelden. (Får ikke tak i brukt kasse). Ble en dyr fornøyelse det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet April 13, 2007 Share Skrevet April 13, 2007 uff da,kvaliteten som er dårlig eller er det kjøringa hans som ikke er helt god det beste er å ha litt eldre biler som er lett å finne brukt deler å greie å skru på,sparer en del penger på det,når man kan bytte det meste selv.litt jobb,men koster ikke så mye.men mange som blir lei gammle biler å mekke på dem,så da blir det ny bil å verksted penger men har man penger så er det ikke noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå