Nytern Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 http://www.bilforumet.net/showthread.ph ... ost1722623 Må bli kvitt denne kjapt, ny og mindre komplisert bil på tur inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Sikkert billig for den som kan å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Dette er dirt cheap De 2mnd jeg har hatt bilen har den kostet meg tilsammen 28.000. Så 12.000,- bør være en heeeeeelt ok pris. Må rett og slett bare bli kvitt den til fordel for lat drittbil uten pleiebehov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 hei... hvor i hedmark står bilen? vil kassa virke normalt etter at feilkodene er slettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Hei, den står på Tynset. Vel.. Kassa skal ifølge Østfold Bildemontering være strøken. Virker igrunn sånn og, slår kjapt inn girene (3 og R). Kjøpte kassa tidlig i Desember for 6250,- med 3mnd garanti. Det jeg vet er at dette er en nødmodus på denne bilen, står i instruksjonsboka til bilen. Kan ikke tro det er noe annet som feiler, lekker ikke olje, lukter ikke svidd. Går godt i det giret den har for øyeblikket. Saken er at den MÅ til bmw for diagnose. For denne latterlig lave prisen er jeg ikke villig til å gi noensomhelst garanti, det håper jeg du forstår. Uansett, skulle det vise seg at kassa er død får du igjen 6250,- fra Østfold bildemontering. Ifølge bmw dreide dette seg garantert om en feilkode, kassa kan ikke ryke sånn at den er låst i 3 og R på disse bilene. Håper du ble litt klokere av mitt noe kronglete svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Bilen er såklart kjørbar som den står nå, lettstartet som få Ligger vanvittig godt på veien med nye piggdekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 fikk du med styreenheten til kassa når du kjøpte den ? hvis ikke ring og få tak i den. er mange forskjellige varianter og da går kassa i nødmodus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Bilen jeg fikk kassa fra er solgt videre til en privatperson som delebil. Ettersom jeg har forstått skal styreenheten som står i bilen nå passe overens med kassa. Bilen skal uansett bort, for 12.000,- bør denne gå kjapt uten noe ekstra bry for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Se annonse i første post for interiørbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg