Gå til innhold

Bmw 730IA selges BILLIG.


Nytern
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er dirt cheap :) De 2mnd jeg har hatt bilen har den kostet meg tilsammen 28.000. Så 12.000,- bør være en heeeeeelt ok pris. Må rett og slett bare bli kvitt den til fordel for lat drittbil uten pleiebehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, den står på Tynset. Vel.. Kassa skal ifølge Østfold Bildemontering være strøken. Virker igrunn sånn og, slår kjapt inn girene (3 og R). Kjøpte kassa tidlig i Desember for 6250,- med 3mnd garanti. Det jeg vet er at dette er en nødmodus på denne bilen, står i instruksjonsboka til bilen. Kan ikke tro det er noe annet som feiler, lekker ikke olje, lukter ikke svidd. Går godt i det giret den har for øyeblikket. Saken er at den MÅ til bmw for diagnose. For denne latterlig lave prisen er jeg ikke villig til å gi noensomhelst garanti, det håper jeg du forstår. Uansett, skulle det vise seg at kassa er død får du igjen 6250,- fra Østfold bildemontering.

Ifølge bmw dreide dette seg garantert om en feilkode, kassa kan ikke ryke sånn at den er låst i 3 og R på disse bilene.

Håper du ble litt klokere av mitt noe kronglete svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen jeg fikk kassa fra er solgt videre til en privatperson som delebil. Ettersom jeg har forstått skal styreenheten som står i bilen nå passe overens med kassa. Bilen skal uansett bort, for 12.000,- bør denne gå kjapt uten noe ekstra bry for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...