Frakk2000 Skrevet Januar 19, 2007 Skrevet Januar 19, 2007 Får du ikke mindre dreiemoment med et lettere svinghjul?
joris Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 Noen som har noen seriøse formeninger om hvor mye man bør ta av (mm og kilo) Gjelder et m20b27 bygge uten turbo, med rundt 10 i komp.
Azeton Skrevet Januar 29, 2007 Skrevet Januar 29, 2007 selve motoren får ikke mindre moment. men mye av momentet som ligger i massen som er i bevegelse blir jo mindre, ergo, om du møter en motbakke der du må uansett ha girt ned. må du gire ned tidligere. den vil vel også synkronisere seg fortere etter som den endrer hastighet lettere?
krist_olsen Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 eg har slipespor i kontakt flata mot clutchen som går et par mm inn, kan eg dreie denne ned og få helt rett flate igjen?
Bimmerlars Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Hvordan er det å dreie M50 dobbelmassesvinghjul? Bare tull? Har et svinghjul som satt på E36 is tror jeg også. Er det samme dim som M50 clutch og passer osv? Kanskje litt lettere å dreie av det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå