Gå til innhold

Ordentlig motor til salgs!!!!


Bimmerlars
 Share

Anbefalte innlegg

115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen

tviler på den motoren hadde holdt like lenge.

må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt.

så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge!

tenk denne motoren i en e30 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen

tviler på den motoren hadde holdt like lenge.

må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt.

så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge!

tenk denne motoren i en e30 :D

en 4 sylindra med 360 suge hk?? kan med ganske stor sikkerhet at en 3 liter

m3 motor med 600-700 turbo hk holder vel så lenge.poenget er at det koster mye mer å få "mye" mer hk i en sugemotor enn å kline på en turbo.. men csl motoren hadde vært velkommen hjem til meg den.. he he :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen

tviler på den motoren hadde holdt like lenge.

må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt.

så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge!

tenk denne motoren i en e30 :D

en 4 sylindra med 360 suge hk?? kan med ganske stor sikkerhet at en 3 liter

m3 motor med 600-700 turbo hk holder vel så lenge.poenget er at det koster mye mer å få "mye" mer hk i en sugemotor enn å kline på en turbo.. men csl motoren hadde vært velkommen hjem til meg den.. he he :wink:

Han snakker om CLS motoren tror jeg. Den hadde nok holdt mye lengre enn en 600-700 hesters turbomaskin på 3 liter!

DTM motoren har nok relativt hyppige ovethalingsintervaller, men jeg ville fortsatt hatt den mer enn en 700hk turbomotor :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen

tviler på den motoren hadde holdt like lenge.

må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt.

så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge!

tenk denne motoren i en e30 :D

en 4 sylindra med 360 suge hk?? kan med ganske stor sikkerhet at en 3 liter

m3 motor med 600-700 turbo hk holder vel så lenge.poenget er at det koster mye mer å få "mye" mer hk i en sugemotor enn å kline på en turbo.. men csl motoren hadde vært velkommen hjem til meg den.. he he :wink:

Han snakker om CLS motoren tror jeg. Den hadde nok holdt mye lengre enn en 600-700 hesters turbomaskin på 3 liter!

DTM motoren har nok relativt hyppige ovethalingsintervaller, men jeg ville fortsatt hatt den mer enn en 700hk turbomotor :D

jeg snakker selvfølgelig om dtm motoren!! alle skjønner at en orginal csl motor holder lenger enn en overlada 3 liter, det var dtm motoren kontra en overlada 3 liter... der tror jeg 3 litern med turbo holder lenger.. hva du vil ha er smak og behag.. men hvordan du fikk til at en 4 sylindra motor med 360hk ble til csl motor lurer jeg nå litt på :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen

tviler på den motoren hadde holdt like lenge.

må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt.

så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge!

tenk denne motoren i en e30 :D

en 4 sylindra med 360 suge hk?? kan med ganske stor sikkerhet at en 3 liter

m3 motor med 600-700 turbo hk holder vel så lenge.poenget er at det koster mye mer å få "mye" mer hk i en sugemotor enn å kline på en turbo.. men csl motoren hadde vært velkommen hjem til meg den.. he he :wink:

Han snakker om CLS motoren tror jeg. Den hadde nok holdt mye lengre enn en 600-700 hesters turbomaskin på 3 liter!

DTM motoren har nok relativt hyppige ovethalingsintervaller, men jeg ville fortsatt hatt den mer enn en 700hk turbomotor :D

jeg snakker selvfølgelig om dtm motoren!! alle skjønner at en orginal csl motor holder lenger enn en overlada 3 liter, det var dtm motoren kontra en overlada 3 liter... der tror jeg 3 litern med turbo holder lenger.. hva du vil ha er smak og behag.. men hvordan du fikk til at en 4 sylindra motor med 360hk ble til csl motor lurer jeg nå litt på :lol:

Jeg miksa prisene. Fikk for meg at CLS motoren kosta 115.000,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...