Bimmerlars Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 http://bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg ... px?Id=6565 Edit: Fiksa feil link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Der var det ikke mye motor gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 hehe, må jo søke sjøl der med den linken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 heh...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2007 Neimen i hælv****. Gikk litt for fort. Sånn: http://bmwccn.no/nor/kapittel3/kjopsalg ... px?Id=6565 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Liter Skrevet Januar 18, 2007 Share Skrevet Januar 18, 2007 Jeg vil tippe det er enten Denne eller Denne Ikke dumme noen av disse Edit: så ikke den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Jeg vil tippe det er entenDenne eller Denne Ikke dumme noen av disse Edit: så ikke den Hva er egentlig forskjellen på den csl motoren og en 3,2 liter? Er den virkelig verdt så mye mer bare for det at den er sjelden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen tviler på den motoren hadde holdt like lenge. må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt. så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge! tenk denne motoren i en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen tviler på den motoren hadde holdt like lenge. må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt. så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge! tenk denne motoren i en e30 en 4 sylindra med 360 suge hk?? kan med ganske stor sikkerhet at en 3 liter m3 motor med 600-700 turbo hk holder vel så lenge.poenget er at det koster mye mer å få "mye" mer hk i en sugemotor enn å kline på en turbo.. men csl motoren hadde vært velkommen hjem til meg den.. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen tviler på den motoren hadde holdt like lenge. må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt. så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge! tenk denne motoren i en e30 en 4 sylindra med 360 suge hk?? kan med ganske stor sikkerhet at en 3 liter m3 motor med 600-700 turbo hk holder vel så lenge.poenget er at det koster mye mer å få "mye" mer hk i en sugemotor enn å kline på en turbo.. men csl motoren hadde vært velkommen hjem til meg den.. he he Han snakker om CLS motoren tror jeg. Den hadde nok holdt mye lengre enn en 600-700 hesters turbomaskin på 3 liter! DTM motoren har nok relativt hyppige ovethalingsintervaller, men jeg ville fortsatt hatt den mer enn en 700hk turbomotor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen tviler på den motoren hadde holdt like lenge. må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt. så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge! tenk denne motoren i en e30 en 4 sylindra med 360 suge hk?? kan med ganske stor sikkerhet at en 3 liter m3 motor med 600-700 turbo hk holder vel så lenge.poenget er at det koster mye mer å få "mye" mer hk i en sugemotor enn å kline på en turbo.. men csl motoren hadde vært velkommen hjem til meg den.. he he Han snakker om CLS motoren tror jeg. Den hadde nok holdt mye lengre enn en 600-700 hesters turbomaskin på 3 liter! DTM motoren har nok relativt hyppige ovethalingsintervaller, men jeg ville fortsatt hatt den mer enn en 700hk turbomotor jeg snakker selvfølgelig om dtm motoren!! alle skjønner at en orginal csl motor holder lenger enn en overlada 3 liter, det var dtm motoren kontra en overlada 3 liter... der tror jeg 3 litern med turbo holder lenger.. hva du vil ha er smak og behag.. men hvordan du fikk til at en 4 sylindra motor med 360hk ble til csl motor lurer jeg nå litt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 115.000 for en motor med 360 hk.. kunne bygget en med 600-700 hk til den prisen tviler på den motoren hadde holdt like lenge. må nok plusse på en del meir for at 6-700 hk skal fungere nermast problemfritt. så er vell csl motoren heller ikkje noke som ligg å sleng i alle garasjer i norge! tenk denne motoren i en e30 en 4 sylindra med 360 suge hk?? kan med ganske stor sikkerhet at en 3 liter m3 motor med 600-700 turbo hk holder vel så lenge.poenget er at det koster mye mer å få "mye" mer hk i en sugemotor enn å kline på en turbo.. men csl motoren hadde vært velkommen hjem til meg den.. he he Han snakker om CLS motoren tror jeg. Den hadde nok holdt mye lengre enn en 600-700 hesters turbomaskin på 3 liter! DTM motoren har nok relativt hyppige ovethalingsintervaller, men jeg ville fortsatt hatt den mer enn en 700hk turbomotor jeg snakker selvfølgelig om dtm motoren!! alle skjønner at en orginal csl motor holder lenger enn en overlada 3 liter, det var dtm motoren kontra en overlada 3 liter... der tror jeg 3 litern med turbo holder lenger.. hva du vil ha er smak og behag.. men hvordan du fikk til at en 4 sylindra motor med 360hk ble til csl motor lurer jeg nå litt på Jeg miksa prisene. Fikk for meg at CLS motoren kosta 115.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 ok,ja den var jo relativt dyr den også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 vokser ikke på trær Når man tar å tenker over effekt, det at det er en sugemotor, alt det gromme som er på den for å få den effekten, samt kjørbarheten så er det igrunn ikke så ille. En "ikke CSL" er igrunn jævlig billig å kjøpe brukt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå