dreaz Skrevet Januar 18, 2007 Skrevet Januar 18, 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9191288 Kunn noen mnd gammel strøken som ny! like bra bilde som vanlig 100hz tv. mye bedre enn plasma. Vurderer bud gr flytting, å kasj til bmwn;)
-Anders- Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Hva gjør denne så mye bedre enn plasma? Er mye forskjellige plasma skjermer der ute vettu!
dreaz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Hva gjør denne så mye bedre enn plasma? Er mye forskjellige plasma skjermer der ute vettu! plasma ikke klarer så bra bilde som lcd skjermer d ser jo alle, å denne skjermen er like klar som de beste lcd tvr. noen prosjektor tvr har problemer med at skjermen blir for mørk i dagslys og i vinkel viss man sitter på siden å ser på, denne har ikke problem med det. er som ha en 50" vanlig tv med strøkent bilde;)
Patrick B Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Plasma er mye bedre en LCD når det gjelder TV`er over 32" Men ellers. Denne TV`en er jo latterlig stor, onkeln min har helt lik tv. Til det positive var den en av markedes beste kjøp i fjor når det gjald prosjektør tv`er. Så den er jo absolutt verdt pengene om man ser mye film og har en stoor stue! Til vanlig tv-titting blir den vel litt for stor kanskje
dreaz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Plasma er mye bedre en LCD når det gjelder TV`er over 32" Men ellers. Denne TV`en er jo latterlig stor, onkeln min har helt lik tv. Til det positive var den en av markedes beste kjøp i fjor når det gjald prosjektør tv`er. Så den er jo absolutt verdt pengene om man ser mye film og har en stoor stue! Til vanlig tv-titting blir den vel litt for stor kanskje bruker den til vanlig jeg da;) er bra bilde så ikke noe problem sånn sett.. men må jo sitte min 3-4 m fra eller må man flytte på hode når 2 snakker på tv hehe;)!
dreaz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 hur mycket bygg den bakover a? den bygger 40cm å veier kunn 25kg;) er en av de beste prosjektor tvene på markedet! har bud på 10'000 byr du over.. skal bort innen noen dager
Patrick B Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 Plasma er mye bedre en LCD når det gjelder TV`er over 32" Men ellers. Denne TV`en er jo latterlig stor, onkeln min har helt lik tv. Til det positive var den en av markedes beste kjøp i fjor når det gjald prosjektør tv`er. Så den er jo absolutt verdt pengene om man ser mye film og har en stoor stue! Til vanlig tv-titting blir den vel litt for stor kanskje bruker den til vanlig jeg da;) er bra bilde så ikke noe problem sånn sett.. men må jo sitte min 3-4 m fra eller må man flytte på hode når 2 snakker på tv hehe;)! Hehe, ja det jeg mener! Så stor skjerm at man bør ha en stor stue vist ikke får man vondt i nakken etter hvert!
dreaz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 Plasma er mye bedre en LCD når det gjelder TV`er over 32" Men ellers. Denne TV`en er jo latterlig stor, onkeln min har helt lik tv. Til det positive var den en av markedes beste kjøp i fjor når det gjald prosjektør tv`er. Så den er jo absolutt verdt pengene om man ser mye film og har en stoor stue! Til vanlig tv-titting blir den vel litt for stor kanskje bruker den til vanlig jeg da;) er bra bilde så ikke noe problem sånn sett.. men må jo sitte min 3-4 m fra eller må man flytte på hode når 2 snakker på tv hehe;)! Hehe, ja det jeg mener! Så stor skjerm at man bør ha en stor stue vist ikke får man vondt i nakken etter hvert! har bud på 10k.,, byr du over;) kosta 20 i sommer å lite brukt for er mer i bil å verksted enn hjemme;)
dreaz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 HAR BUD PÅ 10K, NOEN OVER INNEN HELGA?
Patrick B Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 HAR BUD PÅ 10K, NOEN OVER INNEN HELGA? Hadde jeg hatt minimum 50 kvadratmeter stue skulle jeg kjøpt den!
wheelman Skrevet Januar 20, 2007 Skrevet Januar 20, 2007 kan du sende den i posten skal jeg kjøpe den nuuh!
dreaz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 HAR BUD PÅ 10K, NOEN OVER INNEN HELGA? Hadde jeg hatt minimum 50 kvadratmeter stue skulle jeg kjøpt den! den er jo ikke som å ha prosjektor da... fungerer fint se på som avstand til vanligvis du gjør på tv + 1m. tvn er strøken uten en ripe noe sted. så her ere som ny tv til halv pris;) trenger kæsj til prosjekt..
dreaz Skrevet Januar 20, 2007 Forfatter Skrevet Januar 20, 2007 kan du sende den i posten skal jeg kjøpe den nuuh! er bare 2,5 t til moss da;) kom igjen.. siste kjangs ellers blir den henta i morra.. dette er halv pris på 2006s beste prosjektor tv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå