Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva gjør denne så mye bedre enn plasma? Er mye forskjellige plasma skjermer der ute vettu!

plasma ikke klarer så bra bilde som lcd skjermer d ser jo alle, å denne skjermen er like klar som de beste lcd tvr. noen prosjektor tvr har problemer med at skjermen blir for mørk i dagslys og i vinkel viss man sitter på siden å ser på, denne har ikke problem med det.

er som ha en 50" vanlig tv med strøkent bilde;)

Skrevet

Plasma er mye bedre en LCD når det gjelder TV`er over 32" Men ellers. Denne TV`en er jo latterlig stor, onkeln min har helt lik tv. Til det positive var den en av markedes beste kjøp i fjor når det gjald prosjektør tv`er. Så den er jo absolutt verdt pengene om man ser mye film og har en stoor stue! Til vanlig tv-titting blir den vel litt for stor kanskje :wink:

Skrevet
Plasma er mye bedre en LCD når det gjelder TV`er over 32" Men ellers. Denne TV`en er jo latterlig stor, onkeln min har helt lik tv. Til det positive var den en av markedes beste kjøp i fjor når det gjald prosjektør tv`er. Så den er jo absolutt verdt pengene om man ser mye film og har en stoor stue! Til vanlig tv-titting blir den vel litt for stor kanskje :wink:

bruker den til vanlig jeg da;) er bra bilde så ikke noe problem sånn sett..

men må jo sitte min 3-4 m fra eller må man flytte på hode når 2 snakker på tv hehe;)!

Skrevet
hur mycket bygg den bakover a?

den bygger 40cm å veier kunn 25kg;) er en av de beste prosjektor tvene på markedet! har bud på 10'000 byr du over.. skal bort innen noen dager

Skrevet

men må jo sitte min 3-4 m fra eller må man flytte på hode når 2 snakker på tv hehe;)!

Hehe, ja det jeg mener! :lol: Så stor skjerm at man bør ha en stor stue vist ikke får man vondt i nakken etter hvert! :)

Skrevet

Hehe, ja det jeg mener! :lol: Så stor skjerm at man bør ha en stor stue vist ikke får man vondt i nakken etter hvert! :)

har bud på 10k.,, byr du over;) kosta 20 i sommer å lite brukt for er mer i bil å verksted enn hjemme;)
Skrevet
HAR BUD PÅ 10K, NOEN OVER INNEN HELGA?

Hadde jeg hatt minimum 50 kvadratmeter stue skulle jeg kjøpt den! :)

den er jo ikke som å ha prosjektor da... fungerer fint se på som avstand til vanligvis du gjør på tv + 1m. tvn er strøken uten en ripe noe sted.

så her ere som ny tv til halv pris;) trenger kæsj til prosjekt..

Skrevet
kan du sende den i posten skal jeg kjøpe den nuuh!

er bare 2,5 t til moss da;) kom igjen.. siste kjangs ellers blir den henta i morra.. dette er halv pris på 2006s beste prosjektor tv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...