tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Jepp, der var den ja,leste dette for ei stund siden jeg også, klødde meg fælt i håret nå ja Det vil jeg si er vel anvendte hundrelapper! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 VANVITTIG avanse bilradiospesialisten må ha,kan ikke tenke meg at dem betaler mer enn de andre i innkjøp! Kommer alltid til å sjekke andre steder først,greit med google... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Ja, det skal jeg spørre dem om neste gang jeg er der, er jo nesten tre ganger så dyrt. Noen tjener gode penger en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_bmw Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 hehe, att element er høytaler har jeg fått me meg for flere år sida da, så det viste jeg da iallfall Men var kjekt å få klarlagt det me tommer og sånn iallfall, hadde 6*9 i golfen min, og det var veldig bra lyd i de jeg hadde der, synd jeg ikke tok dom ut egentli når jeg solgt`n.... Men da gjelder det å få kjøpt meg adapter til 6*9 å få prøvd å fiksa meg litt mer og bedre lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 Husk å kjøp på rett sted da,med hensyn til pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_bmw Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2007 mmh, om noen har noen gode ideer om hvor det er billige høytalere å sånn, blir jeg glad for tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 http://bilradiospesialisten.no/prod_det ... 2d51f7253b Jeg har denne pakken, og den fungerer helt greit. legg litt penger i et skikkelig frontsett i tillegg så blir det mye lyd for lite penger. De 6*9 tommerne passer i de tidligere omtalte adapterne, så er jo bassen ferdig i kasse også da. Dette er derfor også lett å installere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 http://bilradiospesialisten.no/prod_detaljer.php?id=1532&PHPSESSID=5c1fc7879badf2f11c505c2d51f7253bJeg har denne pakken, og den fungerer helt greit. legg litt penger i et skikkelig frontsett i tillegg så blir det mye lyd for lite penger. De 6*9 tommerne passer i de tidligere omtalte adapterne, så er jo bassen ferdig i kasse også da. Dette er derfor også lett å installere. JBL er topp kvalitet,men tror ikke denne pakken er noe for henne siden hun har 2*12" fra før. Tenker vel hovedsakelig på 6*9" vil jeg tro... Hvis du skal ha egen forsterker på de bak(altså ikke koble dem til forsterkeren på spiller'n din,men separat forsterker),vil jeg helt klart ha kjøpt JBL decade T595. 1790kr er vel rimligste som nevnt over. Ikke kjøp 6*9" til under 1000-lappen,sjelden du får noe go' lyd ut av det. OG kjøp et KJENT BILSTEREOMERKE,det vil du IKKE angre på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 23, 2007 Share Skrevet Januar 23, 2007 oops, så ikke at hun hadde subber fra før, my bad Men er definitivt enig i at JBL er god valuta for pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet Februar 7, 2007 Share Skrevet Februar 7, 2007 Sorry off-topic, men alle dere som blir fanatiske når dere hører om å skjære i hattehylla: Har dere et jævlig godt argument for å ikke gjøre det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 9, 2007 Share Skrevet Februar 9, 2007 Vanskelig å få bra utseendemessig og husk at hattehylla har en oppgave å stive opp bilen-det er faktisk sant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_bmw Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 hmm... jah, ikke veit jeg forsåvidt, veit bare att jeg bygde om hele hatthylla i golfen jeg hadde, lagde hele hylla på nytt vel og merke, og det ble jævli bra... men vi brukte tungt materiale, så den satt ikke på så den ble me når luka ble åpna Men da hadde jeg hjelp, så må få det til litt lettere nå,så da høres adaptere greit ut iallfall... ska ha det pent, ikke harry men nå er da bilen krasja ,så blir ei lita stund til jeg får starta på oppdraget mitt, så tar imot forslag me takk på diskanter og frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_bmw Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2007 og bare så det er sagt:p så var det ikke min skyld, men en gutt! til alle som liker å tro jenter ikke kan kjøre bil:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mad-fun Skrevet Februar 11, 2007 Share Skrevet Februar 11, 2007 Vanskelig å få bra utseendemessig og husk at hattehylla har en oppgave å stive opp bilen-det er faktisk sant. Det går meget bra å få det fint hvis man tar seg litt tid. Hattehylla har som oppgave å stive opp bilen ja..men nå er det snakk om å utvide 2 hull som allerede er der. Mister NULL stivhet i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnefles Skrevet Februar 13, 2007 Share Skrevet Februar 13, 2007 Vanskelig å få bra utseendemessig og husk at hattehylla har en oppgave å stive opp bilen-det er faktisk sant. Det går meget bra å få det fint hvis man tar seg litt tid. Hattehylla har som oppgave å stive opp bilen ja..men nå er det snakk om å utvide 2 hull som allerede er der. Mister NULL stivhet i bilen.. Bare det at det er veldig vanskelig å få det pent,trangt å jævelig der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå