jensemann23 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 ..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Sedan har 4 dører,coupe har 2 dører. Og coupe er MYKJE finare enn sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Coupen har annet panser, skjermer og blinklys foran. Andre baklykter++ Man er vel ikke helt skarp hvis ikke man ser dette selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 E36 318i coupe fins ikke heller. Da blir det 316i eller 318iS Også forskjellige dashbord. Sedan sitt er større med at det går lenger ut mot fører/passasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 På coupe kan du legge ner baksete ryggen, veldig praktisk av og til. Coupe ligger faktisk 8000kr høyere i bruktbil lista enn det sedanen gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 På coupe kan du legge ner baksete ryggen, veldig praktisk av og til. Coupe ligger faktisk 8000kr høyere i bruktbil lista enn det sedanen gjør. Du kan faktisk legge ned seteryggen på sedan også både på e36 og e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobben! Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 På coupe kan du legge ner baksete ryggen, veldig praktisk av og til. Coupe ligger faktisk 8000kr høyere i bruktbil lista enn det sedanen gjør. Du kan faktisk legge ned seteryggen på sedan også både på e36 og e46 Jepp, har det på min jeg hvertfall, men det er vel langt ifra alle sedaner som er levert med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 det var ekstrautstyr på sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Coupèen er både bredere og lavere (4cm) enn sedanen. Frontlyktene er de samme, men blinklysene forran er forskjellige. Balyktene på coupèen er også lavere. På en Coupè er det riller i panseret over vindusviskerene. Fordelen med en coupè, er at en slipper å kikke rett inn i b-stolpen hvis en setter setet litt tilbake. Fordelen med en sedan, er at en slipper å gå ut hver gang noen skal inn. Coupèen har desuten mye lekrere linjer (men det er jo dog en smaksak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Sedan har 4 dører,coupe har 2 dører.Og coupe er MYKJE finare enn sedan Coupè og sedan kan ikke sammenlignes etter min mening Vakre linjer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
niklas77 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Er ikke understell/oppheng og forskjellig da ? Mener å ha hørt at coupe har stivere oppheng.. (E-46). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ioctl Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 På coupe kan du legge ner baksete ryggen, veldig praktisk av og til. Coupe ligger faktisk 8000kr høyere i bruktbil lista enn det sedanen gjør. Du kan faktisk legge ned seteryggen på sedan også både på e36 og e46 Det kan du ikke på min så det var ikke standard på tidlig e36 iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 Sedan har 4 dører,coupe har 2 dører.Og coupe er MYKJE finare enn sedan Ja, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard1 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 På coupe kan du legge ner baksete ryggen, veldig praktisk av og til. Coupe ligger faktisk 8000kr høyere i bruktbil lista enn det sedanen gjør. Du kan faktisk legge ned seteryggen på sedan også både på e36 og e46 Det kan du ikke på min så det var ikke standard på tidlig e36 iallfall. På min e46 sedan, så kan jeg legge ned baksetene.. Har hørt fra far min, som jobber som mekaniker på Tronrudbil, Fredrikstad, at det er ekstrautsyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå