BoSJo Skrevet Januar 23, 2007 Skrevet Januar 23, 2007 Har du sjekket Vannpumpen inn til kabinen : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18 Del 1. Demonter og skru av den studs (4skruer) som går mot Nr 25. Her inne ligger pumpe hjulet i en lille (Meget tynd) plast sylinder, hvis denne plast cylinder er i stykker vil det kunne blokere flowet og også pumpe hjulet. Resultat=ujævn varme
Kai-P. Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 Jeg har ikke ekstra sirkulasjonspumpe på min bil, ifølge Morris (BMW i Tønsberg), er det ikke vanlig med det på bruktimporterte biler. Når det gjelder temp.sensorene så antyder bildet til jokkalin at de nesten skal skrike deg i fjeset når du har demontert diverse deler som hanskerom o.s.v. Jeg skjønner bare mindre og mindre..
Kai-P. Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Skrevet Januar 24, 2007 Var hos Morris i lunsjen og fikk dem til å vise meg hvor temp.sensorene sitter, de fant dem ikke de heller. Har bestilt time for feilsøking, jeg gir opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå