Champ Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 min bil har vel kanskje den fargen som er minst morro å polere, for jeg ser fanken ikke forskjell på den om jeg bare vasker den eller polerer, sølv metallic lakk og ser like blank og fin ut når jeg vasker den som når den poleres kaskje like greit for jeg liker ikke å polere, og etter jeg gikk fra en liten golf 3 til en svær touring ( i forhold til golfen) ble det jo dobbelt så mye jobb å polere samtidig som jeg synes det ikke vises noen forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Det er som regel ikke noe problem når man har det rette utstyret. Kommer langt med lakkrens og rubbing. Må jo ha en bra maskin og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 min bil har vel kanskje den fargen som er minst morro å polere, for jeg ser fanken ikke forskjell på den om jeg bare vasker den eller polerer, sølv metallic lakk og ser like blank og fin ut når jeg vasker den som når den poleres kaskje like greit for jeg liker ikke å polere, og etter jeg gikk fra en liten golf 3 til en svær touring ( i forhold til golfen) ble det jo dobbelt så mye jobb å polere samtidig som jeg synes det ikke vises noen forskjell. Det har du helt rett i. Sølv er kjipt sånn... Ingen vits i å maskinpolere, for du ser ingen forskjell etterpå. Er noe annet hvis du har riper da, må jo som regel løpe over med maskinen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 vel, jeg synes ikke det er kjipt, egentlig er det bra for da slipper jeg den forbanna poleringa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 min bil har vel kanskje den fargen som er minst morro å polere, for jeg ser fanken ikke forskjell på den om jeg bare vasker den eller polerer, sølv metallic lakk og ser like blank og fin ut når jeg vasker den som når den poleres kaskje like greit for jeg liker ikke å polere, og etter jeg gikk fra en liten golf 3 til en svær touring ( i forhold til golfen) ble det jo dobbelt så mye jobb å polere samtidig som jeg synes det ikke vises noen forskjell. Det er nok fordi du polerer på klarlakken! På tette farger (slik som topic) så polerer man rett på selve lakken, altså det er ikke klarlakk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Steike! Var litt av ein forskjell! Røde biler som ikkje har vorte tatt vare på, må vere noko av det verste å få framigjen fargen i etter min meining. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Steike! Var litt av ein forskjell! Røde biler som ikkje har vorte tatt vare på, må vere noko av det verste å få framigjen fargen i etter min meining. Det har du helt rett i. Er vanskelig å få fargen jevn igjen. Men det blir jo ett tålig brukbart resultat, men ikke helt 100% etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 min bil har vel kanskje den fargen som er minst morro å polere, for jeg ser fanken ikke forskjell på den om jeg bare vasker den eller polerer, sølv metallic lakk og ser like blank og fin ut når jeg vasker den som når den poleres kaskje like greit for jeg liker ikke å polere, og etter jeg gikk fra en liten golf 3 til en svær touring ( i forhold til golfen) ble det jo dobbelt så mye jobb å polere samtidig som jeg synes det ikke vises noen forskjell. Det er nok fordi du polerer på klarlakken! På tette farger (slik som topic) så polerer man rett på selve lakken, altså det er ikke klarlakk... Det stemmer det. Men har du en mørk bil med klarlakk som f.eks. min bil. Så blir den jævlig blank og fin etter ei maskinpolering. Jo mørkere farge jo blankere blir den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ollilur Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 oioi æ som hadde sedd på lyserød bil... ikke bra for 5 øre men d dør blei bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 oioi æ som hadde sedd på lyserød bil... ikke bra for 5 øre men d dør blei bra Det er som sagt ikke så mye som skal til. De fleste vil jo snu i døra når de ser en sånn bil. Men nå vet dere i alle fall hvordan resultatet kan se ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 merkelig hvor mange innlegg det ble her på så kort tid da.. he he. var vel noe som vekket interesse he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 merkelig hvor mange innlegg det ble her på så kort tid da.. he he. var vel noe som vekket interesse he he Klart det vekker litt interesse... I alle fall hvis du liker å ta vare på bilen din. Eller hvis du skal selge bilen din?? Er mye lettere å få solgt en bil som er rein og fin. Det er det vel ikke noe tvil om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 tenkte mest på at du var jente jeg da,synes det er topp at det blir flere jenter i bilmiljøet. kona mi er også helt bilgal, hun prøvde seg litt på banekjøring i sommer og fikk helt dilla,så nå holder jeg på å bygge en banebil til henne . eneste som er litt dumt er at hun nå er gravid og må vente til neste sommer med å kjøre på bane.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 tenkte mest på at du var jente jeg da,synes det er topp at det blir flere jenter i bilmiljøet. kona mi er også helt bilgal, hun prøvde seg litt på banekjøring i sommer og fikk helt dilla,så nå holder jeg på å bygge en banebil til henne . eneste som er litt dumt er at hun nå er gravid og må vente til neste sommer med å kjøre på bane.. Ja, hvem er det sin feil det da mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Ja, hvem er det sin feil det da mon tro? Fy Espen M33 Sa ho ikkje at ho hadde type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå