Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 tenkte mest på at du var jente jeg da,synes det er topp at det blir flere jenter i bilmiljøet. kona mi er også helt bilgal, hun prøvde seg litt på banekjøring i sommer og fikk helt dilla,så nå holder jeg på å bygge en banebil til henne . eneste som er litt dumt er at hun nå er gravid og må vente til neste sommer med å kjøre på bane.. Å...hehe... det var det du mente ja. Tenker ikke over det jeg. Ble jo tatt for å være gutt i begynnelsen her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T Y racing Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 he he ja ,uansett,tøft med jenter som er bilinteressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 he he ja ,uansett,tøft med jenter som er bilinteressert Ja det begynner jo å bli litt mere vanlig det nå for tida. Har ett par venninner og som er bilinteresserte. Men på jobb er nok jeg aleine med alle gutta ja. hehe... Klager ikke på det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Hehe.. Tvile ikkje Har ei søster som er sånn også Ho også er BMW frelst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2007 Hehe.. Tvile ikkje Har ei søster som er sånn også Ho også er BMW frelst Det var egentlig litt tilfeldig at jeg endte opp med bmw da. Hadde en gammel toyota carina fra 1988. Så fikk vi inn is'en der jeg jobber. Kikka litt på den i noen dager. Spurte hvor mye de skulle ha for den. Fikk låne den på prøveskilter ei helj. Og når jeg da på mandagen skulle kjøre hjem i toyotaen, så var jeg ikke i tvil. Den is'en skulle jeg ha. Så da ble det den. Men det er mye penger siden og mange arbeidstimer siden. Men jeg er veldig fornøyd med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Januar 19, 2007 Share Skrevet Januar 19, 2007 Ja, hvem er det sin feil det da mon tro? Fy Espen M33 Sa ho ikkje at ho hadde type? Hehe, ikke misforstå nå. Jeg er nok uskyldig i denne saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Champ Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 min bil har vel kanskje den fargen som er minst morro å polere, for jeg ser fanken ikke forskjell på den om jeg bare vasker den eller polerer, sølv metallic lakk og ser like blank og fin ut når jeg vasker den som når den poleres kaskje like greit for jeg liker ikke å polere, og etter jeg gikk fra en liten golf 3 til en svær touring ( i forhold til golfen) ble det jo dobbelt så mye jobb å polere samtidig som jeg synes det ikke vises noen forskjell. Det er nok fordi du polerer på klarlakken! På tette farger (slik som topic) så polerer man rett på selve lakken, altså det er ikke klarlakk... Jeg har jo ikke så mye valg da, kan ikke velge å polere selve lakken under klarlakken, med mindre man vil fjærne den delen for så å legge ny klarlakk, det er ikke et alternativ for min del, for bilen blir blank og vakker med en vanlig vask, er vel en av fordelene med metallic lakk. Samtidig som det ikke vises så godt når bilen er skitten , me like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet Januar 22, 2007 Share Skrevet Januar 22, 2007 har du noe bilder av doningen din da? isbilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Berre83 Skrevet Januar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2007 har du noe bilder av doningen din da? isbilen? Jeg har noen bilder av min bil, hvis det var det du tenkte på. www.bimmers.no/viewtopic.php?t=38886 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå